یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: ملاک تغییر و یا ابقاء شهردار در هر برهه از زمان برای این شورا کار و عملکرد شهردار می‌باشد.
به گزارش یافته، علی ماکنعلی در یک‌صد و ششمین جلسه رسمی شورا گفت: کسی خارج از شورا برای این شورا تصمیم نمی‌گیرد و شأن و منزلت اعضا شورا بالاتر از این است که کسی خارج از شورا برایشان تصمیم بگیرد.
وی گفت: هر نه نفر عضو شورا حق دارند که به عملکرد شهردار در قالب سؤال اعتراض کنند چون تذکر و سؤال حق قانونی اعضای شورا بوده و شهردار همیشه زیر تیغ سؤال اعضای شورا است و بایستی پاسخگوی تذکرات و ایرادات اعضای شورا باشد.
اگر بحث تغییر شهردار وجود داشته باشد، هر ۹ نفر اعضا باهم هستند و کسی بیرون از شورا نمی‌تواند برای آن‌ها تصمیم بگیرد و ملاک ماندن شهردار در سمتش فقط کار است.
علی ماکنعلی گفت: در اینجا باید از عملکرد برخی مدیران تقدیر و تشکر نمود مانند آقای مهندس فتوحی شهردار منطقه ۳ که در این مدت کوتاه که عهده‌دار مسئولیت شده شاهد اتفاقات خوب و قابل قبولی در حوزه کاری او هستیم. شهردار در بحث عزل مدیران بی‌انگیزه نباید تعلل کند.
رئیس شورای شهر گفت: سد معبر یکی از معضلات شهر خرم‌آباد است و شهرداری بایستی با ایجاد بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر این مشکل را حل نماید تا این گروه از جامعه که اکثراً از قشر آسیب‌پذیر جامعه می‌باشند بتوانند امرارمعاش کنند.
وی گفت: وضعیت تنظیف و فضای سبز با توجه به تذکر داده‌شده در صحن شورا نسبت به سه هفته گذشته بهتر شده ولی رضایت‌بخش نیست، مدیران مناطق باید بدانند که تنظیف و فضای سبز از مطالبات اصلی شهروندان می‌باشد و مشکلات به وجود آمده از عمل نکردن به‌موقع شهرداری به تعهدات خود بر می‌گردد. با توجه به اینکه شهرداری از گذشته تا کنون نسبت به انجام تعهدات خود در قبال پیمانکاران به‌موقع عمل نکرده، کسی رغبت به کار در شهرداری نمی‌باشد.
ایشان ادامه داد: واحد اجرائیات در شهرداری نیاز به بازسازی و خانه‌تکانی اساسی دارد و باید این مهم نیز در دستور کار قرار گیرد.
ماکنعلی در بحث فن‌آوری گفت: برخی از خدمات شهرداری باید به‌صورت مکانیزه انجام شود که این امر از طرف سازمان مربوطه باید هر چه سریع‌تر انجام گیرد تا مراجعه ارباب‌رجوع به شهرداری کمتر شده و جلوی برخی مفاسد احتمالی گرفته شود.
وی افزود: موضوع نگران‌کننده دیگر وضعیت آسفالت معابر است که نارضایتی‌های زیادی در بین شهروندان ایجاد کرده است.
رئیس شورا ضمن انتقاد از وضعیت پروژه‌ی برج‌های دوقلو، روند ساخت و اجرای برج‌های دوقلو را لاک‌پشتی ذکر کرد و گفت معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار این برج‌هاست از شهردار می‌خواهیم با تشکیل کار گروهی تخصصی و فنی موضوع را پیگیری و به نتیجه‌ی مطلوب برساند.

رئیس شورای اسلامی: ملاک تغییر و یا ابقاء شهردار خرم‌آباد کار و عملکرد است




 
 

دیدگاه‌ها  

#1 ایرج 1399-04-02 00:50
آسفالت کجا بود.........پید ا کردید سلام برسونید...

پل بهداری جدید رو ببینید و لذت ببرید...
عجب پروژه ای!!!!!!!
نقل قول کردن
#2 علی 1399-04-02 00:55
جناب رئیس شورا شهر خرم آباد...میدونم که
خبرهای کانال یافته رو چک میکنید لطفا فکری به
حال خیابان خایدالو از سمت خیابان جلال آل احمر تا
بلوار ولی عصر بکنید مردم این منطقه از آسفالت
که هیچ از جوی آب وجدول آب هم محروم هستند
واقعا زیبنده نیست جاده وخیابان پزشکی قانونی
شهرستان خرم آباد خاکی وفاقد آسفالت وحتی
جدول باشد........... .....
باتشکر از سایت یافته عزیز.
نقل قول کردن
#3 اسی 1399-04-02 08:02
عملکرد حضرتعالی و سایر دوستان این دور شورا هم به سنگ محک آزموده شد و حقیقتا نمره قبولی نگرفتید جناب ماکنعلی. بد یا خوب لااقل بگذارید این شهردار پروژه های در دست اقدام رو کامل کنن و اینقدر تن این شهر رو نلرزونید.
نقل قول کردن
#4 سهرابی 1399-04-02 08:42
کوی بسیج خرم‌آباد و کوی امام رضا هیچگونه آسفالتی ندارند و کمربندی خایدالو خرم‌آباد بعد از 16 سال هنوز خاکی است
نقل قول کردن
#5 امین 1399-04-02 10:39
لطفا هم شهردار هم شورای شهر نسبت به مشکلات شهری احساس مسئولیت کنند وتعصب داشته باشن
تا شهرمون زیباترین و بزرگترین شهر غرب کشور بشه
نقل قول کردن
#6 شهروند 1399-04-02 22:35
مشکل شهردار = شورای شهر
نقل قول کردن
#7 مراد 1399-04-03 12:53
باسلام .منطقه ی خیرآبادمحل جولانگاه وچرای گوسفندان دلالان شده.ولله دلمون خوشه مرکز استانیم.بهداشت زنگ زدیم گفتند این کاروظیفه ی شهرداری است.
نقل قول کردن
#8 علی فضلی 1399-04-03 13:15
شهرداری از بیخ بن نیاز به اصلاح داره. نمونه اش ساخت غیر مجاز و دادن مجوز
نقل قول کردن
#9 داریوش 1399-04-03 22:39
باسلام شهرداری منطقه۳بایدیه فکراساسی بکنه جناب ماکنعلی اگه قدم رنجه کردید یه سر به گلدشت شرقی بزنیدبوی جوبها ادم رو ازحال میبره اصلا تمیزکاری درکار نیست اگه هم یه کارگر با یه بیل گذاشتن که معابر اصلی رو تمییز کنه اصلا نظارتی نیست بیاید ببینید چطوری ملت اشغالا رو روی صندوق ماشین جابجا میکنن انگار نه انگارکسی ککش نمیگزه من موندم وظیفه شهرداری این وسط چیه فقط اسفالت که اونم محدود دریت انجام نمیدن اگه درختی کاشته شده خود مردم بودن بیایدمعابراصلی روببینید هرکی اگه درخونه خودش رو موزاییک کرده هرکی هم نکرده که هیچی ازشقایق تاپل ماسور دستفروش و راننده تاکسی اجازه تردد به کسی نمیدن باند کند روسالیان ساله بلاتکلیف مونده نه به شورای شهر امیدی هست نه به شهرداری
نقل قول کردن
#10 خرم آبادی 1399-04-04 13:09
لطفا برای رسیدگی بیشتر و بهتر به شهر خرم آباد مناطق 4و5و6 تاسیس شود چون با توجه به افزایش مساحت و جمعیت شهر اینکار باعث توسعه و رسیدگی همه جانبه به شهر خواهد شد باتشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا