یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: اگر مردم رعایت نکنند لرستان هفته‌های سختی را پیش رو دارد.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی استاندار لرستان در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان الیگودرز که 24 خرداد برگزار شد با اشاره به درخواست اجرای فرمانداری ویژه در شهرستان الیگودرز گفت: بحث تقسیمات کشوری مهم است که متأسفانه در سال‌های گذشته در این حوزه کار نشده است.
وی افزود: از سال گذشته حوزه سیاسی را موظف کرده‌ایم که به دنبال دریافت مجوزات ایجاد بخش و شهر در استان باشد.
خادمی با اشاره به افزایش تخصیص‌ها نسبت به سال گذشته گفت: به‌رغم مشکلات موجود در خردادماه امسال ۷۰ درصد اعتبارات عمرانی استان تخصیص یافته است.
وی گریزی هم به شیوع بیماری کرونا زد و گفت: لرستان یکی از استان‌هایی است که باید منتظر شرایط دشوار باشد و هفته‌های سختی پیش رو داریم.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه تنها راه مقابله با کرونا رعایت نکات بهداشتی است، افزود: به دنبال توزیع ماسک ارزان‌قیمت هستیم و در روزهای آینده استفاده از ماسک در ادارات و کارخانجات و همچنین برای مراجعین اجباری خواهد شد.
وی همچنین به مخالفت‌های مردم و مسوولان الیگودرز با احداث سایت زباله‌های صنعتی اشاره نمود و گفت: به لحاظ کارشناسی معتقدیم این طرح خوب است، اما وقتی مردم مخالف هستند و ما هم برای رفاه مردم تلاش می‌کنیم اجرای آن را در الیگودرز پیگیری نمی‌کنیم و در جایی دیگر اجرا خواهد شد.
استاندار لرستان با اشاره به مشکلات الیگودرز گفت: در هر سفر بخشی از مشکلات مطرح و بررسی و برای رفع آن‌ها چاره‌اندیشی خواهد شد.

استاندار لرستان: سایت زباله‌های صنعتی در الیگودرز اجرا نمی‌شود


دیدگاه‌ها  

#1 لرستان مظلوم نیست 1399-03-24 23:07
.آقای خادمی این چند ماه باقیمانده لطفا هیچ سخنرانی نکن تا داغ مردم از عملکردتان تازه نشود.خواهش می کنیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا