یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در حاشیه بازدید از عملیات احداث باند دوم محور خرم‌آباد به کوهدشت گفت: با تامین اعتبار مناسب مسیر چهار خطه خرم‌آباد-کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.
 به گزارش یافته، رضا خالقی ظهر امروز در باره آخرین وضعیت محور خرم‌آباد- کوهدشت اظهار داشت: این محور به طول ۸۶ کیلومتر از سال‌های قبل با هدف چهارخطه کردن آغاز شده است.
وی گفت: تابه امروز ۶۵ کیلومتر از این محور چهارخطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.
خالقی بیان داشت: ۲۱ کیلومتر باقی‌مانده نیز در دست‌کار است که شامل سه قطعه است.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: قطعه اول از منطقه خضر تا فرودگاه خرم‌آباد به طول ۸ کیلومتر، قطعه دوم به‌صورت واریانت به طول ۵ کیلومتر بوده که قرارداد آن با پیمانکار جدید بسته شده است.
وی افزود: این قطعه در زمان پیمانکار قبلی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در مدت یک ماه گذشته که پیمانکار جدید کار را شروع کرده است ۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فعال است.
خالقی افزود: قطعه سوم این چهارخطه به طول ۸.۶ کیلومتر آماده آسفالت است که با پیگیری و تأمین اعتبار لازم قیر آن نیز مهیا خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خاطرنشان ساخت: پیمانکار جدید نیز دارای کارخانه آسفالت است و این قطعه را به‌سرعت آسفالت خواهد کرد.
وی گفت: قطعه سوم با تامین قیر موردنیاز و اعتبار لازم تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه با افتتاح قطعه سوم تا هفته دولت امسال، کل مسیری که زیر بار ترافیک به‌صورت چهار خطه می‌رود ۷۶ کیلومتر با ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی خواهد بود، بیان داشت: امیدواریم با تأمین اعتبار مناسب مسیر چهارخطه ۸۶ کیلومتری خرم‌آباد-کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری از چهار خطه خرم‌آباد- کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۰

دیدگاه‌ها  

#1 لرستان 1399-03-21 22:02
پایان ۱۴۰۰ را هم میبینیم سال دیگه است.
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1399-03-22 07:07
اقا لرستان صاحب نداره .چهار خطه کوهدشت-خرم اباد می بایست 5 سال پیش افتتاح میشد.راه اهن اراک-خرم اباد-دورود- اندیمشک که طرح اولیه ان مربوط به رژیم قبل بوده می بایست بصورت ترن برقی دو طرفه تا پایان سال1363 به بهره برداری میرسیده. بزرگراه اراک-خرم اباد اگر از طرح اولیه رژیم قبل صرف نظر کنیم با طرح مربوط به جمهوری اسلامی می بایست در تیرماه سال96 افتتاح میشده.
نقل قول کردن
#3 لرستان 1399-03-23 00:29
چهارخطه کنید تا فرهنگ ها با سرعت بیشتری رد و بدل بشه.
نقل قول کردن
#4 حمید ت 1399-03-23 11:20
هر سال میگن سال بعد آزاد راه خرم آباد اراک تکمیل و به بهره بردداری میرسه ولی سالها پشت سر هم میگذرن و خبری نیست .خواهشا مسئولین اول کار انجام دهند وبعد با افتخار از افتتاح طرحها صحبت کنن..
نقل قول کردن
#5 محسن 1399-03-23 20:36
اقای مبلغی نماینده محترم کوهدشت این امر را اجرایی کنید نگذارید به سال های بعد از هزار چهارصد کشیده شود مردم کوهدشت ازت خیلی انتظار دارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا