یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید مرکز علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد عصر یک‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان در این مراسم با اشاره به این‌که این‌که اصل و بنیان کار در جهاد دانشگاهی توجه به کار خوب، شایسته، اثربخش، کلیدی و مفید است، گفت: رئیس این مرکز باید نیروی جهادی باشد و از آن‌جا که کار ما مشارکتی است، باید با فرهنگ جهادی در همه امور مراکز علمی‌کاربردی مشارکت داشته باشیم.
دکتر «سید علی‌نادر دهقانی‌الوار» با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در بخش‌های مختلف و دستاوردهای این نهاد، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی نهادی است که با تعهد کار کرده و متعهد به اخلاق کار است.
وی با تاکید بر لزوم افزایش کمیت و کیفیت دانشجویان و رشته‌های قابل ارائه در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، عنوان کرد: دانشگاه باید کارآفرین بوده و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی آن شاخص باشد.
دهقانی با بیان این‌که نیروی جهادی باید متعهد، وفادار، جامعه‌نگر و وفادار به اهداف جهاد دانشگاهی باشد. عنوان کرد: جهاد دانشگاهی پشتوانه فرهنگی دارد و در عرصه های مختلف فعالیت‌های موفقی داشته است.
در پایان این جلسه از زحمات «حسن مالمیر» تقدیر و مهندس «شاهرخ جایدری» به عنوان رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد معرفی شد.
جایدری پیش از مدیر حوزه ریاست جهاد دانشگاهی لرستان بوده است.

پیش از مالمیر هم مجید دریکوند و قبل از او ضرغامی غلامی رییس این مرکز بوده‌اند.

انتصاب رئیس مرکز علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا