یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با اعلام مثبت شدن 140 نفر دیگر با مبتلایان لرستان، آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان به 5 هزار و 8 نفر رسید.
به گزارش یافته، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ظهر یکشنبه 18خردادماه در تشریح این خبر از افزایش مبتلایان کرونا در لرستان به 5 هزار و 8 نفر طی بیست‌وچهار ساعت خبر داد و افزود: تاکنون 28 هزار و 974 نمونه‌ی از بیماران مشکوک به «کووید ۱۹» در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد 26 هزار و 209 نمونه پاسخ داده شده که از این عدد 5 هزار و 8 مورد مثبت و تعداد 21 هزار و 21 نمونه منفی اعلام شده است.
دکتر محمدرضا نیکبخت ادامه داد: از 691 نمونه ارسالی در طی بیست‌وچهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان 140 نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.
 نیکبخت با اعلام این‌که طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان 2 فوتی جدید به علت کووید ۱۹ داشته‌ایم، افزود: متأسفانه تاکنون تعداد 168 نفر از هم استانی‌ها به علت کووید ۱۹ جان باخته‌اند.
 وی بیان داشت: تعداد 37 نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند.
 بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از ابتدا تاکنون تعداد 4 هزار و 803 نفر که در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.

کرونا همچنان در لرستان می تازد: 140 بیمار جدید و 2 فوتی در لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1399-03-18 18:52
ماشا.. ماشا.. ماشا.. صدقول هو والا ماشا.. ماشا به کووید ماشا.. ماشا.. به مردم ماشا.. ماشا.. به ووهان ثانی ماشا.. ماشا.. به صداقت گفتار ماشا.. ماشا.. به مدیریت کووید ماشا..
نقل قول کردن
#2 Armin 1399-03-19 01:45
به نقل از رضا:
ماشا.. ماشا.. ماشا.. صدقول هو والا ماشا.. ماشا به کووید ماشا.. ماشا.. به مردم ماشا.. ماشا.. به ووهان ثانی ماشا.. ماشا.. به صداقت گفتار ماشا.. ماشا.. به مدیریت کووید ماشا..

یه ماشاالله هم به مردم برخی لرستان بگو که نظافت و بهداشت اصلا رعایت نمی کنن! نه ماسک نه ژل ضدعفونی نه رعایت فاصله! پرسه زنی های بی مورد در خیابان! تازه امثال ما رو که رعایت می کنیم مسخره می کنن!!!!
نقل قول کردن
#3 علی 1399-03-19 09:58
حالا همه مردم رعایت می کنند . اما همین دانشگاه علوم پزشکی فکری به حال اونائی که در آمد ندارند و باید از الکل شیشه 40 هزارتومن و ماسک دوهزار تومانی استفاده کنند . شیشه الکل خیلی گرونه . اینم از خارج میاد؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا