یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: با تصمیم جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از اول تیر ماه درهمه شهرستان‌های دارای وضعیت سفید و زرد کشور نماز جمعه برگزار می‌گردد.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی از اعلام مصوبات جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در جلسه امروز خبر داد و گفت: ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در جدیدترین مصوبات خود برگزاری نماز جمعه همه شهرستان‌های سفید و زرد کشور را از اول تیرماه، با رعایت نکات بهداشتی اعلام کرد.
 خادمی اظهار داشت: به تبعیت از تصمیمات ستاد ملی، نماز جمعه شهرستان‌های استان درصورتی‌که شرایط بیماری بر همین منوال و تحت کنترل باشد، طبق تاریخ اعلام شده برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: اگر تا آن زمان تغییری در وضعیت بیماری مشاهده شود مطابق با شرایط تصمیم جدید اتخاذ خواهد شد.
استاندار لرستان در ادامه افزود: بازگشایی مهدکودک‌ها و کلاس‌های آموزش قرآن از دیگر موضوعات مطرح‌شده در جلسه امروز بود که مقرر گردید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از هفته آینده آغاز به کار کنند.
دکتر خادمی در پایان بیان کرد: برگزاری تورهای گردشگری از دیگر موارد مطرح‌شده در جلسه ستاد ملی بود که مقرر گردید با توجه به حساسیت موضوع طی جلسات آتی ضمن کارشناسی بیشتر تصمیم جدید در این خصوص اتخاذ گردد.


انجام نمونه‌گیری کرونا با شیوه جدید

استاندار لرستان به نقل از دکتر روحانی گفت: طبق گزارشات اعلام شده شرایط بیماری در کشور تحت کنترل است، هرچند چیزی قابل پیش‌بینی نیست و هر لحظه امکان تغییر شرایط وجود دارد.

خادمی اظهار داشت: با تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از این پس نمونه‌گیری‌ها از افراد مشکوک به ابتلا، شیوه‌ی جدیدی خواهد داشت.

وی در این خصوص تصریح کرد: تاکنون برای تشخیص ابتلا مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی از همه آن‌ها فرایند نمونه‌گیری انجام می‌شد که مقرر گردید صرفاً افراد مسن یا دارای بیماری‌های زمینه‌ای مورد آزمایش بیماری کرونا گیرند.

استاندار لرستان در پایان خاطرنشان کرد: در استان لرستان روزانه قریب به هزار مورد نمونه‌گیری جهت تشخیص ابتلا به بیماری انجام می‌شد که با تصمیم ستاد ملی از این به بعد آزمایشات در استان با روش جدید انجام خواهد گرفت.

برگزاری نماز جمعه از اول تیرماه / آغاز به کار مهدکودک‌ها و کلاس‌های آموزش قرآن



دیدگاه‌ها  

#1 مخالف 1399-03-17 23:10
متاسفم برای باز شدن اموراتی که هیچ اضطرار و نیازی بهشون نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا