یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده سلسله و دلفان گفت: شهرستان نورآباد در استان لرستان منطقه پایلوت محرومیت‌زدایی توسط بنیاد مستضعفان معرفی می‌شود.
به گزارش یافته، یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در جمع مردم شهرستان دلفان گفت: عقب‌ماندگی تاریخی و عدم توسعه پایدار مردم دلفان و لرستان به دلیل سوء مدیریت‌های دولت‌های گذشته، عدم پیگیری و مطالبه گری جدی نمایندگان در ادوار گذشته بوده و این به مقطع خاصی خلاصه نمی‌شود و امیدواریم بتوانیم با تلاش‌های شبانه‌روزی این محرومیت‌ها را به حداقل برسانیم.
وی تصریح کرد: مجلس یازدهم یک مجلس انقلابی و عزم خود را برای مبارزه با فساد و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم جزم کرده تا با توزیع عادلانه ثروت در کشور، مشکلات عدیده این روزهای ایران اسلامی با توجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا را به حداقل برسانیم.
ابراهیمی افزود: دغدغه اصلی بنده مبارزه با فساد در سیستم دولتی و رفع محرومیت‌زدایی از شهرستان‌های سلسله و دلفان بوده و شایسته گزینی و ارزیابی شاخص‌ها و پارامترهای مدیریتی برای حضور مدیران شایسته قطعاً در نظر گرفته می‌شود و با مدیران آمار ساز و مدیرانی که روحیه خدمتگزاری و توان خدمت به مردم را ندارند به‌شدت برخورد خواهیم کرد.
یحیی ابراهیمی با اشاره به پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی خود در این مدت اندک حضور در بهارستان با اشاره به محرومیت‌ها و مشکلات حاد شهرستان دلفان در حوزه‌های مختلف عنوان کرد.
وی افزود: با پیگیری‌ها در حوزه راه 360 کیلومتر تسریع راه در دلفان صورت گرفته و با اشاره به مشکلات حوزه مخابرات با پیگیری و مساعدت مدیرکل مخابرات 11 دستگاه بی تی ار برای پوشش تلفن همراه در شهرستان دلفان نصب‌شده و در حوزه آب و مشکلات دو سد تاج امیر و ده پهلوان با پیگیری‌های صورت گرفته 5 میلیارد از محل اعتبارات ملی و 13 تا 18 میلیارد از محل اعتبارات استانی تأمین اعتبارشده تا مشکلات مالی این سدها رفع شود.
نماینده مردم سلسله و دلفان تصریح کرد: با راه‌اندازی سد ده پهلوان 1500 هکتار از اراضی دیم دشت خاوه مورد آبیاری قرا می‌گیرد و بخشی از آب شرب مردم دلفان هم تأمین خواهد شد.
نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان گفت: خوشبختانه مشکلات ایستگاه پمپاز اسماعیل‌آباد با همکاری شهرداری دلفان رفع شده در حوزه بهداشت و درمان با توجه به مشکلات حاد و عدم امکانات مناسب بهداشتی و پزشکی در بیمارستان، با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی در حال پیگیری برای تهیه سی‌تی‌اسکن و ام آر ای برای اولین بار در دلفان و ارسال داروهای مورد نیاز مقابله با ویروس کرونا هستیم.
وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات روشنایی در دلفان و کاکاوند 500 تیر برق روشنایی با مساعدت مدیرکل توزیع برق استان و شهرستان نصب‌شده تا در این حوزه هم مشکلات را به حداقل برسانیم.
 وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان دلفان با ضریب محرومیت 9 درصدی از نظر شاخص‌های محرومیت، فقر و فلاکت محروم‌ترین شهرستان استان لرستان بوده با فتاح رئیس بنیاد مستضعفان رایزنی و جلسات بسیار مثبتی داشته تا با حضور بخش خصوصی در این شهرستان و کار جهادی این محرومیت‌ها در دلفان را به حداقل رسانده تا این شهرستان را به‌عنوان پایلود محرومیت در استان معرفی کرده تا با حضور بخش خصوصی قوی و سرمایه‌گذاری در کلیه حوزه‌ها محرومیت ر ا ریشه‌کن کنیم.
وی با اشاره به نقش حمایتی کمیته امداد امام برای رفع محرومیت‌زدایی در مناطق محروم با دکتر بختیاری رئیس سازمان کمیته امداد جلسات بسیار مثبت و قابل‌توجهی برگزار شده و این نهاد حمایتی برای رفع محرومیت و اشتغال‌زایی در این شهرستان محروم قول‌های مساعدی داده است.
وی با اشاره به محرومیت‌های تاریخی در استان لرستان و شهرستان دلفان تصریح کرد: متأسفانه بر اساس شاخص‌ها و آمارها لرستان کیلومترها از شاخص‌های توسعه عقب بوده و مرکز استان خرم‌آباد به‌عنوان تنها مرکز استانی که از مرکز ریلی و سیستم حمل نقل ریلی محروم بوده و سال‌هاست با سوء تدبیرها کریدور حمل و نقل ریلی از جنوب به شمال غرب قطع‌شده و از ریل توسعه عقب ‌مانده است.
وی با انتقاد از نبود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی مناسب در استان لرستان افزود: متأسفانه در لرستان یک دستگاه آنژیوگرافی و یک بیمارستان سوختگی وجود ندارد و مردم لرستان با توجه به برخی مشکلات و معضلات اجتماعی و آمارها و شاخص‌های بالا در بحث سوختگی باید در استان‌های هم‌جوار یا متمول برای درمان حضور داشته باشند که این خود از آفت‌های توسعه و مشکلات تاریخی در زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی است و امیدواریم بتوانیم با رایزنی با مسئولان این مشکلات تاریخی را به حداقل برسانیم.
ابراهیمی افزود: توزیع بودجه در مجلس با توجه به لابی‌گری صورت گرفته و علیرغم همه پتانسیل ه و ظرفیت‌ها بر اساس شاخص‌ها لرستان، سلسله و دلفان سال‌هاست از عقب مادگی تاریخی رنج‌برده و این حاصل عدم کار آیی مدیران دولتی و وکلای مردم بوده که برای جبران آن مجمع نمایندگان استان با همدلی و وفاق در صدد رفع آن خواهیم بود و برای رسیدن به محور توسعه مردم هم باید وکلای خود را همراهی کنند.
وی در پایان با اشاره اینکه هدف اصلی خود را سود و رسیدن به شرایط مطلوب مردم از جایگاه ظرفیت علمی خود عنوان کرد و برای ورود و تلاش برای محرومین زدایی با جلسات مختلف با وزرا و مدیران برای رفع موانع توسعه در کلیه حوزه‌ها کشاورزی راه‌ها، رفع مشکلات جوانان تحصیل‌کرده، ارتقا سیستم بهداشتی و درمانی در سلسله و دلفان، حضور بخش خصوصی قوی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و...عنوان کرد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 عباس 1399-03-16 15:08
تند نرو جناب نماینده ، آقایان قبل از شما هم از این حرف های زیبا و دهان پرکن زیاد زدند چهارسال دیگر اگر باشیم و باشید خواهیم دید که شرایط چقدر تغییر کرده و شما چه اندازه توانسته اید به شعارهایتان جامه عمل بپوشانید تا آنموقع به جای دو صد گفته لطفا نیم کردار عمل بفرمایید.
نقل قول کردن
#2 محمد 1399-03-16 15:49
یاد اولین سخنرانی اقای احمدی نژاد در استان ایلام افتادم که گفت در مدت یکسال این استان از محرومیت خارج خواهد شد ان سال و سالهای زیادی گذشت اما استان ایلام همون استانه.
این چند سال میگذره اون عملکرد شمارو هم مقایسه خواهند کرد.
نقل قول کردن
#3 علی 1399-03-16 19:53
نور آوه کس درست نکرده له ای چهل سال
وژت یه شوا درسه مکی.
فره تون نچو.
نمزونم که رای داته یه بینت.
خدا آخر عاقبت همه مارو بخیر کنه.
نقل قول کردن
#4 حبیب 1399-03-16 20:33
عباس جان ازاینکه کاندیدت رای نیاورده دلخوری قصاص قبل ازچنایت می کنی وضیفه نماینده فقط قانونگداریه ونظارت براجرا نه دخالت دراموراجرایی استان
نقل قول کردن
#5 محسن 1399-03-16 21:24
با سلام لطفا اصلاح کنید که سد تاج امیر 1500 هکتار از اراضی دشت خاوه را آبی وقسمتی از آب شرب شهرستان دلفان را تا مین می کند که به اشتباه نام سد تاج امیر ذکر شده
نقل قول کردن
#6 عباس 1399-03-16 22:19
حبیب جان نازنین منظور حقیر فرد نبود و مطلقا مصداق کلامم هم این اقای محترم نبود بلکه منظور بنده کل عزیران نماینده از اغاز تا امروزه ، خداوکیلی کدامیک توانستند ده درصد از شعارهایشان را عملی کنند شما هم انشالله هستید و چهارسال آینده را خواهید دید که کماکان در بر همین پاشنه خواهد چرخید و تب تند شعار زود عرق خواهد کرد
نقل قول کردن
#7 کامین 1399-03-16 23:36
دوستان من قبلاگفتم حالا هم میگم تااین 9تانماینده استان با همکاری استانداری هم قسم وهم دل نباشند شهرستان نورآبادکه پایلوت اقتصادی درلرستان قرار گرفت پیشرفت خواهد کرد ولاغیر......
نقل قول کردن
#8 شکری 1399-03-17 08:55
با سلام و احترام خدمت نماینده و منتخب مردم مظلوم نوراباد جناب اقای دکتر همانطور که مستحضر هستید وضعیت صنایع و معادن استان اسفبار است و نیاز به تغییرات اساسی دارد لطفا از اختیارات نمایندگی در جهت انتصاب افراد شایسته و متخصص و نه افراد حزبی و رانتی اقدام فرمایید .
نقل قول کردن
#9 سلام سلسله 1399-03-17 11:36
آقا این کتابخانه های عمومی دارن آمارسازی میکنن واسه مسابقات فرهنگی، وجدانن رسیدگی کن
نقل قول کردن
#10 بهرام 1399-03-17 12:29
متاسفانه عملکرد برخی مسئولین باعث شده اعتماد مردم سلب بشه و واکنش نشون بدن نسبت به وعده های آقای دکتر ابراهیمی ولی بنده با شناختی که ازش دارم میدونم آدمی هست که واقعن دنبال حل مشکلات این دو شهرستان هست و ایشون هنوز چند روز هست که کارشون و بعنوان نماینده شروع کردن و بهتره زود قضاوت نکنیم و اول باید دید و نگرش ما عوض بشه مطالبات ما همیشه از نمایندگان موردی بوده و شاخص خوب یا بد بودن ما همینه و خیلی کم پیش میاد مطالبات ما در سطح کلان باشه به نظر میاد ایراد اول از خود ماست
نقل قول کردن
#11 طهماسبی 1399-03-17 14:06
بعضی مدیران کل واقعا عملکردشون افتزاح
نقل قول کردن
#12 بازگیر 1399-03-18 19:51
بودجه استان کم است و سرمایه‌گذار هم بدلیل عدم فرهنگ سازی به استان نمی آید باید فرهنگ کار تقویت شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا