یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل منابع طبیعی لرستان از استقرار یک فروند هواپیما جهت پایش جنگل‌ها و منابع طبیعی این استان در راستای ایجاد پایگاه هوانوردی عمومی در فرودگاه خرم‌آباد خبر داد. به گزارش یافته، در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری هوانوردی عمومی با حضور مدیر فرودگاه خرم‌آباد در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان برگزار شد هماهنگی و تمهیدات لازم در راستای چگونگی استقرار یک فروند هواپیما ۴ نفره در فرودگاه خرم‌آباد به‌منظور پایش جنگل‌ها و منابع طبیعی لرستان صورت گرفت.
در این راستا، مقرر گردید به‌منظور پایش جنگل‌های استان، حفاظت و پیشگیری از حریق، یک فروند هواپیما ۴ نفره (پایپِر) در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شود.
به گفته شیرزاد نجفی مدیرکل منابع طبیعی لرستان، این هواپیما ۴ نفره که با حمایت‌های دکتر خادمی استاندار لرستان، مجوز ۱۰۰ ساعت پرواز بر فراز عرصه‌های ملی را اخذ نموده؛ با استقرار در فرودگاه خرم‌آباد در فصل حریق یاری‌رسان منابع طبیعی استان خواهد بود.
علی کاملی مدیر فرودگاه خرم‌آباد هم ضمن استقبال از این طرح گفت: ایجاد پایگاه هوانوردی عمومی برای اولین بار در غرب کشور و در فرودگاه خرم‌آباد، فصل نوینی در توسعه و پیشرفت استان ایجاد خواهد کرد و اظهار امیدواری کرد سایر ادارات با اقدام مشابه بتوانند از این فرصت برای جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران نقش بسزای خود را در شکوفایی و توسعه استان ایفا نمایند.
 کاملی افزود فرودگاه خرم‌آباد با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و دارا بودن سیستم‌های کمک ناوبری هوایی، آماده همکاری با ادارات و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این زمینه می‌باشد.
 
خبر: روابط عمومی فرودگاه خرم آباد

دیدگاه‌ها  

#1 فعال محيط زيست 1399-02-29 11:17
اميدوارم كه در سال جاري با توجه به پوشش انبوه عرصه هاي طبيعي استان و در پيش بودن گرما ، شاهد بكارگيري آن در مواقع بروز حوادث باشيم .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا