یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان از برگزیدگان مسابقه خ مثل خبرنگار استان لرستان تقدیر شد.
 به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان در این مراسم که با هدف پاسداشت مقام معلم و با موضوع خاطره‌نویسی خبرنگاران لرستان از معلمان دوران تحصیل خود برگزار شد از بین ۵۰ اثر رسیده به روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان آثار امین زینی‌وند، ابراهیم شریفی، الهام بابایی، عبدالرضا قاسمی (پایگاه خبری یافته)، وحید آریافر، عباس دارایی، اکبر بابایی، رضا جایدری(پایگاه خبری یافته)، فاطمه نیازی، اقدس فیضی، محدثه مقدم، محسن امیری خواه جواد سلیمانی، مریم نظری، سعید سرشار، جواد سلیمانی و فاطمه بستامی به عنوان آثار برگزیده معرفی و از خبرنگاران با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.
 علیرضا نخعی در این مراسم با تقدیر از ابتکار اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان در برگزاری اولین مسابقه خاطره‌نویسی خبرنگاران از معلمان دوران تحصیل خود در هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: توجه به مقام معلم نشان از فرهیختگی و شخصیت والای خبرنگاران استان بوده و تکریم مقام معلم با بیان خاطره کاری ستودنی است.

برگزیدگان مسابقه "خ مثل خبرنگار" معرفی شدند / 2 اثر نویسندگان یافته در جمع برگزیدگان


از معلمین نمونه آموزش و پرورش استثنایی استان لرستان تجلیل شد

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد ، مدیران کل آموزش و پرورش و بهزیستی لرستان از معلمین نمونه آموزش و پرورش استثنایی لرستان تجلیل شد.

مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند همه معلمین خصوصاً در مدارس استثنایی گفت: معلمین از اقشار فرهیخته و زحمتکش جامعه هستند خصوصاً معلمین آموزش و پرورش مدارس استثنایی که مسئولیتی سنگین و خطیر را برعهده دارند.

 علیرضا نخعی، کار در آموزش و پرورش را نوعی ایثار عنوان کرد و افزود : همت و تلاش معلمین در مدارس استثنائی با کلام قابل توصیف نیست بلکه کار ارزشمند آنها دارای اجر و مزدی بزرگ در نزد خداوند رحمان و رحیم است .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد ضمن تجلیل از معلمین مدارس استثنایی گفت : نظام آموزش و پرورش خواستگاه همه ما است، همه ما زیر نظر معلمین فرهیخته کسب علم کرده‌ایم به نوعی آموزش و پرورش خانه دوم همه ماست بنیانگذار کبیر انقلاب در وصف معلمین فرمودند که معلمی شغل انبیاست یعنی کار در آموزش و پرورش متکی بر عشق و مهر و محبت است خصوصاً در مدارس استثنایی ، تلاش معلمین ستودنی و ارزشمند است.

 حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با بیان توانمندی انسانها و تاکید بر تعالی روح اظهار داشت : روح انسان ماده نیست بلکه مجرد است در این حقیقت همه انسان ها مساوی هستند این بستگی دارد شما چقدر این حقیقت را در وجود خود پرورش دهید زیرا روح انسان ابزار  جسم را در کنترل می گیرد و تلاش شما برای تعالی روح تان می‌تواند زمینه موفقیت جسم را فراهم کند .

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در ادامه گفت: معلمین مدارس استثنایی حقیقت وجودی دانش‌آموزان را تقویت می کنند این ارتباط بین معلم و محصل از صمیم دل می جوشد زمینه تقویت روح افراد را فراهم می کند و ارتباط بین معلم و متکلم برقرار میشود ،  کار معلمین آموزش و پرورش استثنایی با توجه به شرایط خاص بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

 در ادامه از معلمین نمونه آموزش و پرورش استثنایی استان لرستان تجلیل شد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا