یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد گفت: با توجه به اعلام شرایط قرمز کرونا مدارس و آموزشگاه‌های این شهرستان ۲۷ اردیبهشت بازگشایی نخواهد شد.
جعفر طولابی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بر اساس اعلام ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مقرر شده مدارس در ۲۷ اردیبهشت بازگشایی و برای دانش آموزان رفع اشکال شود اما به دلیل شرایط ویژه کرونا در شهرستان خرم‌آباد، بازگشایی مدارس شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان انجام نخواهد شد.
وی ادامه داد: پس از ماه مبارک با توجه به شرایط روز در خصوص بازگشایی مدارس تصمیم‌گیری خواهد شد.
وی گفت: ستاد استانی مقابله با کرونا اختیاراتی به فرمانداران واگذار کرده تا متناسب با شرایط تصمیم‌گیری کنند و بر همین اساس فردا چهارشنبه با برگزاری شورای اداری شهرستان تصمیم‌گیری نهایی در خصوص محدودیت‌های جدید اعمال و اعلام می‌شود.
فرماندار خرم‌آباد با تأکید بر تشدید نظارت بر فعالیت اصناف افزود: ارباب‌رجوع ادارات و بانک‌ها بدون تجهیزات بهداشتی ماسک و دستکش حق ورود ندارند و در غیراینصورت از مراجعه آن‌ها به دستگاه‌ها ممانعت خواهد شد.
طولابی بیان کرد: همچنین خدمات حضوری ادارات باید به حداقل برسد، کارکنان ملزم به رعایت نکات بهداشتی شوند و زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و گندزدایی داخل و پیرامون ادارات با جدیت رصد می‌شود.
وی اظهار داشت: ورود به اماکن اقامتی، تاریخی، گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌ها و برگزاری مراسم ترحیم، تشییع و عروسی همچنان ممنوع است و آرامستان ها باید توسط شهرداری کنترل شوند.
فرماندار خرم‌آباد گفت: در شب قدر تنها مکان عمومی برای برگزاری مراسم مصلی الغدیر خرم‌آباد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و برگزاری مراسم در پادگان امام حسین (ع) مشروط به تصمیم سپاه است.
طولابی در خصوص احتمال اعمال محدودیت در ورودی‌های خرم‌آباد نیز بیان کرد: این شهر نقطه مرزی با استان‌های هم‌جوار ندارد و بنا بر تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا مقررشده شهرهایی که در کنار استان‌های همسایه هستند به تشخیص فرمانداران در این راستا تصمیم‌گیری نمایند.

مدارس خرم‌آباد ۲۷ اردیبهشت بازگشایی نمی‌شود

دیدگاه‌ها  

#1 لیلا 1399-02-23 22:27
من مادر یکی دانش آموزان هستم از این تصمیم فرماندار خیلی خوشحال شدم چون دانش آموزان تا متوسطه اول نوجون هستند و حتما نمیتونن رعایت خوب رعایت کنن
نقل قول کردن
#2 علیرضا 1399-02-24 09:01
دم شما گرم ف ادارات هم رها شده اند هم از طرف پرسنل و هم از طرف مراجعین محترم
نقل قول کردن
#3 علی 1399-02-24 12:40
اصلا خوب نیست من سال یازدهم هستم نیاز به آموزش دارم توب این سیستم شاد خوب درس نمیدن و خوب نیست حداقل هر کی دلش میخواد بره مدرسه نه هیچکس کسایی که دوست ندارن ببمونن داخل خونه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا