یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس فتا لرستان گفت: فردی که با ایجاد پیج در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر جوانان خرم‌آبادی می‌کرد، دستگیر شد.
به گزارش یافته، سرهنگ آرش ابراهیمی رییس پليس فتا لرستان در تشریح این خبر گفت: تعدادی از شهروندان خرم‌آبادی با مراجعه به این پلیس مدعی شدند، گردانندگان یک پیج اینستاگرامی با انتشار تصاویر آن‌ها و انتساب القاب غیراخلاقی به دارندگان تصاویر موجب هتک حیثیت آن‌ها شده‌اند.
وی افزود: تعداد فالورهای صفحه ایجاد شده و میزان پست‌های منتشرشده به سرعت در حال افزایش بود که این موضوع نگرانی شکات را در پی داشت.
اين مقام انتظامي بيان داشت: حساسیت ایجاد شده باعث شد تا تیمی متشکل از کارشناسان این پلیس جهت شناسایی گردانندگان ادمین تشکیل گردد که در کمتر از ۴۸ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری دو نفر ادمین پیج شدند.
سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: متهمان در بازجويي‌های اولیه منکر هرگونه ارتباط با پیج مربوطه شدند اما زمانی در برابر ادله محکم قرار گرفتن لب به اعتراف گشودند و هدف و انگیزه خود را سرگرمی عنوان کردند.
رییس پلیس فتا لرستان به تمامي افرادی كه به هر نحو اقدام به هتك حيثيت در فضای مجازی مي‌كنند هشدار داد و اعلام كرد: بر اساس قانون جرائم رايانه‌ای هر كس به‌وسیله سامانه‌های رايانه‌ای و فضای مجازی موجبات هتك حيثيت شهروندان را فراهم نمايد افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزای نقدی محكوم می‌شود؛ و شهروندان در صورت هرگونه موارد مشکوک می‌توانند با حضور در پلیس فتا یا با مراجعه به سایت www.cyberpolice.ir  در قسمت گزارشات مردمی ثبت کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 چنگایی 1399-02-23 11:42
تمامی این بی اخلاقی ها و کارهای زشت از بیکاری سرچشمه میگیرد جوان اگر هدف داشته باشد و کار داشته باشد هیچوقت وقتش را اینطوری به بطالت حرام نمیکند
نقل قول کردن
#2 زیوداری 1399-02-23 11:43
مسئولان پلیس فتا بشدت با این افراد مریض اجتماعی برخورد قانونی کنند تا با آبروی مردم بازی نکنند
نقل قول کردن
#3 امیر 1399-02-23 12:43
کم بدبختی و بیکاری دارن جوانان خودشون هم به هم رحم نمیکنن
نقل قول کردن
#4 AMA 1399-02-23 13:20
اینستاگرام شده مرکز فساد
اینهمه ابتذال چیه آخه؟؟؟
کثافت ازش میزنه بیرون
نقل قول کردن
#5 جودکی 1399-02-24 11:49
به نقل از AMA:
اینستاگرام شده مرکز فساد
اینهمه ابتذال چیه آخه؟؟؟
کثافت ازش میزنه بیرون

جناب تقصیر اینستاگرام چیه؟ مردم ما بینشون فرهنگسازی نشده تو ایران اینستاگرام تبدیل به مرکز خلاف و ایجاد نفاق و دشمنی بین مردم ایران شده
نقل قول کردن
#6 چگنی 1399-03-04 23:15
بشدت با این وندال ها برخورد شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا