یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان: هر چند امیدوار به کاهش شیوع بیماری هستیم اما روند ابتلاء در استان طی چند روز اخیر سینوسی شده است .
به گزارش یافته، جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با حضور رهبر معظم انقلاب و ریاست دکتر روحانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد که اعضا ستاد گزارشات خود را ارائه دادند .
استاندار لرستان گفت:  اظهار لطف مقام معظم رهبری نسبت به اقدامات انجام شده توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور و همه نهادهای درگیر از لحظات شیرین این جلسه بود .
 خادمی با اشاره به اینکه روند مقابله با بیماری کرونا تاکنون به خوبی پیش رفته و امیدوار به ادامه آن تا مهار کامل بیماری هستیم اظهار داشت: از تصمیمات خوب این جلسه بازگشایی مدارس در سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت ماه است که دانش‌آموزان می‌توانند در صورت نیاز و جهت رفع اشکال به مدارس مراجعه کنند اما اجباری برای حضور در کلاس نیست .
وی با بیان اینکه در جلسه امروز بر اجرای برنامه‌های مذهبی در مناطق سفید کشور منطبق با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید شده است، افزود: با تصمیم ستاد ملی، صدا و سیما در برخی مراکز خاص کشور طی شب های قدر، پخش مستقیم فیلم مراسم مربوط به این ایام در مناطق قرمز را  پیگیری و انجام خواهد داد .
خادمی در ادامه تصریح کرد: با توجه به آمارهای اعلام شده روند ابتلا به بیماری در چند روز اخیر با کاهش و افزایش مواجه شده که این روند سینوسی نشان از لزوم اهمیت و توجه بیشتر مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه دارد .
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: وضعیت در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود و دلفان ناپایدار تر از سایر نقاط استان است و اجرای پروتکل های بهداشتی بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد تا بتوان از این مرحله سخت عبور کرد .
وی در پایان افزود: در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که فردا شب برگزار خواهد شد، ضمن بررسی و کنترل آخرین وضعیت استان در صورتی که احساس شود بیماری در حال برگشت است ممکن است تمامی یا بخشی از محدودیت های قبلی در برخی از شهرها مجدداً اعمال شود .

روند ابتلاء به ویروس در استان سینوسی شده است/ بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت ماه




دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1399-02-21 17:11
آیا امتحانات پایه هفتم خرم آباد حضوری است؟
نقل قول کردن
#2 اکبر 1399-02-21 20:03
این تصمیم اصلا مناسب نیست
نقل قول کردن
#3 مریم 1399-02-21 20:06
به سلامتی کرونا تمام شد .مگه چند سال گذشته ۲۷ اردیبهشت مدارس تعطیل نمیشد؟بچه که نمی تواند فاصله و بهداشت را رعایت کند اونم با این کلاسهای شلوغ
نقل قول کردن
#4 شهروند 1399-02-22 00:27
باز شدن مدارس یعنی فاجعه سلامت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا