یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم الیگودرز در مجلس درخواست کرد که محدودیت ورود معاونان پارلمانی به صحن علنی مجلس برداشته شود تا بتوانیم کار مردم را با حضور آن‌ها پیگیری کنیم.
تذکرات کتبی نمایندگان لرستان به مسوولان اجراییبه گزارش یافته، محمد خدابخشی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای مردم و نمایندگان، گفت: تذکر بنده به هیات رئیسه است، محدودیت‌هایی که برای ورود معاونان پارلمانی به صحن علنی مجلس ایجاد شده است، از یک طرف و از طرفی اینکه وزرا به علت ویروس کرونا حاضر به جلسه با نمایندگان نیستند، باعث شده است که مسائل مردم را نمی‌توانیم پیگیری کنیم.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای ادامه داد: درخواست ما این است که این محدودیت ورود معاونان پارلمانی به صحن علنی مجلس برداشته شود تا بتوانیم کار مردم را پیگیری کنیم.
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تذکر بعدی من به وزیر آموزش و پرورش برای تسریع در راه‌اندازی درمانگاه فرهنگیان است.
خدابخشی تأکید کرد: تذکر بعدی به وزیر راه و شهرسازی است، از وزیر راه می‌خواهم جاده دورود- داران که سال‌های قبل باید تکمیل می‌شد و همچنین راه‌آهن ازنا- الیگودرز که جزء پروژه‌های جهش تولید سال 99 معرفی شوند.
وی ادامه داد: تذکر بعدی من به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تسریع در احداث مجتمع گاوداری 5 هزار رأسی الیگودرز و کارخانه لاستیک‌سازی است.
در ادامه مسعود پزشکیان نایب‌رئیس مجلس در پاسخ به تذکر خدابخشی تأکید کرد: هیات رئیسه در مورد محدودیت ورود معاونان پارلمانی هیچ تصمیمی نگرفته است.

تذکر نماینده الیگودرز به سه وزیر

دیدگاه‌ها  

#1 سید نصیر 1399-02-18 13:49
سلام مراسمات فاتحه خوانی وتشیع جنازه ها به همت مداحان پول پرست مجدد فعال شده اند وبیشترین تجمعات انسانی را در خرم اباد و روستاهایش در این وضعیت بیماری منحوس رقم زده اند ... لطفا برخورد شود با چاپ وتکثیر اعلامیه ها و مسولین غسالخانه ها که سستی میکنند ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا