یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از کشف لوازم برقی قاچاق به ارزش یک ميلياردو 100 ميليون ريال در شهرستان "دورود" خبر داد.
به گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در گفت‌ و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس شهرستان "دورود" در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حين کنترل خودروهاي عبوري با هماهنگي مقام قضائي یک دستگاه خودرو وانت نيسان را متوقف کردند.
وی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسي از خودرو توقیفی، 8 دستگاه کولر گازی و یک دستگاه ماشين لباسشويي قاچاق فاقد هر گونه مدارک گمرکي کشف و یک نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را یک ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد کردند، ادامه داد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.
 
كشف 163 کیلوگرم تریاک در ازنا
فرمانده انتظامي استان از كشف 163 كيلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان "ازنا" خبر داد.
سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس شهرستان ازنا در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع و جابجایی مقادیری مواد مخدر از استان‌های مرکزی به استان، با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.
وي ادامه داد: مأموران با تعقیب و مراقبت پلیسی 2 دستگاه خودرو پژو پارس و 405 در محور مواصلاتی شهرستان ازنا توقیف و در بازرسي از داخل هر دو خودرو 163 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه كشف و 3 نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان معرفی سوداگران مرگ به مراجع قضائي، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهيه، توزيع و فروش مواد مخدر، در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.

لوازم برقی قاچاق به مقصد نرسید

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا