یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس موارد مهم حوزه انتخابیه خود در زمینه‌های مختلف را برشمرد.



به گزارش یافته، علی رستمیان در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، 14 اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی، در بخشی از نطق میان‌دستور، گفت: از مردم شریف دلفان و سلسله به خاطر حضور گسترده در انتخابات مجلس یازدهم قدردانی می‌نمایم.
رستمیان ضمن تبریک روز کارگر و روز معلم تأکید کرد: لازم می‌دانم روز کارگر و معلم را به کارگران عزیز و فرهنگیان گرامی تبریک گفته و از دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان به خاطر صدور مجوز بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی دلفان تشکر می‌کنم.
وی خطاب به وزیر بهداشت مطرح کرد: از وزیر بهداشت درخواست می‌شود با عنایت به اینکه مراحل نهایی «ام آر آی» و «سی تی اسکن» سلسله و ۳ دستگاه آمبولانس آن طی شده است و در حال انعقاد قرارداد خرید هستند، در تهیه و تحویل دستگاه مذبور با توجه به شرایط بحرانی کشور در وضعیت کرونا دستور لازم داده شود.
رستمیان خطاب به وزیر راه، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده و صدور دستورات وزیر راه و شهرسازی و اعزام نماینده ویژه به حوزه انتخابیه و اتخاذ تصمیم در موارد زیر که منجر به‌صورت جلسه گردید و مقرر شد که تا شهریورماه سال جاری اجرایی گردد دستور تسریع در این موارد را انجام دهند.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس با برشمردن موارد مهم حوزه انتخابیه در زمینه راه و شهرسازی، مطرح کرد: 1) جاده فیروزآباد به الشتر 2) تکمیل و اجرای تونل الشتر به بروجرد 3) روکش آسفالت بخش خاوه و چواری 4) احداث و آسفالت جاده خاکی چواری 5) جاده روستاهای ایتیوند شمالی و اولادقباد 5) آسفالت جاده روستاهای محور بادام شیرین، قلاته و سرمه و کاکاوند غربی 6) آسفالت جاده بوربور و آسفالت جاده محور ایتیوند جنوبی از تنگه پری به چیر به طول 20 کیلومتر 7) بورد تنگ پری به امامزاده ابراهیم (ع) 8) آسفالت جاده محور ملخان به امامزاده ابراهیم (ع) و همین‌طور جاده روستاهای مورینه.
وی با خطاب قراردادن وزیر کشور ادامه داد: با عنایت به دستور توقف سایت زباله روستای گاوکش از طریق، وزیر کشور؛ درخواست می‌شود نسبت به مطالعه و جابجایی سایت مناسب زباله برای شهرستان‌های سلسله و دلفان اقدام عاجل مبذول شود.
این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: از وزیر جهاد کشاورزی به خاطر تلاش‌های موفق در بحث آبیاری بارانی و قطره‌ای محورهای دلفان و سلسله تقدیر و تشکر می‌کنم و انتظار می‌رود نسبت به اجرای ایستگاه‌های پمپاژ بخش خاوه، ایتیوند شمالی، سراب پیردوستی، سراب دولیسکان و روستاهای اولادقباد اقدام عاجل انجام شود.
رستمیان با اشاره به وزیر نیرو ادامه داد: در راستای جلسات حضوری با وزیر نیرو و ماموریت آقایان حائری معاون برق وزارتخانه نیرو و خامسی معاون امور آب؛ پروژه‌های برق ۶۳ کیلومتری دلفان و تکمیل سد تاجمیر و اجرای سد فیروزآباد، اجرای سد گاوشمار دلفان و تکمیل فاز چهار ایستگاه فیض‌آباد در بخش فیروزآباد، همچنین اجرای سد ده پهلوان دلفان و تخصیص آب روستاهای محور میریگ شمالی و روستای مرادآباد و دلفان اقدام لازم انجام شود.
نماینده مردم دلفان با خطاب قرار دادن وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد: ضمن تقدیر از جنابعالی در اجرای طرح گاوداری 6 هزار رأسی دلفان و 3 کارخانه وابسته به آن، خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به اجرای طرح توریستی آبگرم دلفان اقدام عاجل مرحمت شود.
نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، با مخاطب قرار دادن وزیر آموزش‌وپرورش، گفت: با عنایت به شرایط بحرانی کشور و مشکلات معلمان حق‌التدریسی سلسله و دلفان؛ جامانده‌ها، نهضتی‌ها و رای دیوانی‌های این حوزه، خواهشمندم دستور فرمایید نسبت به بکار گیری و رفع مشکلات استخدام آن‌ها اقدام عاجل مبذول شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از وزیر کشور درخواست می‌شود با عنایت به اینکه بخش‌های میریگ با مرکزیت مرادآباد و ایتیوند با مرکزیت وروند، تمام مراحل قانونی خود را برای تبدیل به بخش طی کرده‌اند و خواهشمند است دستور برای تسریع این مهم انجام شود.

دیدگاه‌ها  

#1 بالاگریوه 1399-02-15 11:09
امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
مثل اینکه تمام کم کاریهای این 4سال را لیست کردی ومیخوای یک شبه جبران کنی آقای نماینده
نقل قول کردن
#2 غریری 1399-02-15 15:21
خداوند به خادمان ملت توفیق عنایت نماید.
نقل قول کردن
#3 علی سرابی 1399-02-15 15:27
نوشدار بعد از مرگ سهراب یعنی خدای نکرده مردم سلیله و دلفان تا این حد فراموش کار و کم حافظه شده اند سبحان الله
نقل قول کردن
#4 شهروند 1399-02-15 17:46
سلام
پایان مجلس
گذاشتن نمایندگان استان لرستان که تاکنون اجازه نطق نداشتن در این آخرین روزها بدن ک پشت میکروفن واسه دلشان حرف بزنن
الان به نظر شما کاری انجام میشه؟
باید این کارها از اول شروع مجلس انجام میشد نه الان که تا چندوقت دیگه آقای رستمیان و دیگر نمایندگان استان کارشون بعنوان نماینده تموم میشه
حیف شد ، خوب بلد بوده مناطق رو ، فقط دیر شروع کرده به اندازه ۴ تا ۳۶۵ روز
نقل قول کردن
#5 علی 1399-02-15 19:02
آقای نماینده شما نماینده یه عده خاص بودی نه نماینده کل مردم.روز محشربایدجوابگوی تمام وعده وعیدهای محقق نشده باشید
نقل قول کردن
#6 لرستانی 1399-02-15 19:33
مجلس فعلی که آخرین روزهاش رو به پایان می رسونه به جرات می تونم بگم که در تاریخ انقلاب این همه ... توی دوره ای نبودش

گرونی بنزین
گرونی های دیگه
برجام گل سرسبد و بی عرضگی..

یه جوان هستم که شب و روز دارم مثل پیرمردها و پیرزن ها نفرین می کنم(همه نمایندگان بد نیستن ) این مجلس رو که حیف نام زیبای " مردمی" رو به خودشون چسبوندن ..
نقل قول کردن
#7 ali 1399-02-15 22:03
تو که شکایت کرده بودی که انتخابات باطل شود. مگر چهار سال پیش نمی گفتی من به اندازه 20 برابر پیشرفت به منطقه می دهم، چی شده رسیدی به اسفالت جاده ها؟؟؟؟
نقل قول کردن
#8 لرستان 1399-02-16 01:30
برداشت بنده به عنوان خواننده مطلب اینه که جناب وکیل به آسفالت علاقه مند هستند.
بیشتر از همه چی آسفالت دوست دارن
نقل قول کردن
#9 سید نادر صورتیان 1399-02-16 08:50
چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی ....اخه ادم عاقل تو این چهار سال چرا اینهمه کار معوقه گذاشتی که حالا بگی وکسی هم گوش به حرفت نده ....اگه کارهایت روبرنامه بود الان هم تکرار میشدی .....خودمانیم مشقات رو خوب ننوشتی دیگه فایده نداره برو استغفار کن بخاطر حق ناس هایی که ضایع کردید در این مسولیت مهم که به عهده گرفتی
نقل قول کردن
#10 امیر حقیقت طلب 1399-02-16 19:57
سلسله ای باید به کار گرفته بشه تا گرهی باز شه. نماینده مجلس بخش کوچکی از این چرخه است. من کاملاً نا امید هستم.
نقل قول کردن
#11 حجت 1399-02-16 22:15
خدا می داند این چهار سال مردم سلسله و دلفان ضرر کردند خاطره خوبی ندارندواز پشیمانی نفسشان در گلو مانده وبالا نمی آید بنده از کسانی بودم که به نماینده که دورانش به اتمام رسید رای دادم سخت پشیمانم نمی دانم از چه طریق جبران مکافات کنم چرا که حق النس بود
نقل قول کردن
#12 برزو امرایی 1399-02-17 14:03
تا تمام نمایندگان و مسئولان و مردم لرستان متحد نشوند مطمئن باشید یک ما دو نمی‌شود
نقل قول کردن
#13 مهران 1400-04-04 18:08
بهترین نماینده تاریخ دلفان در کنار مرحوم کاظمی
حیف که موقعی اومدی کشور با بحث تحریم مواجه شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا