یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه سهام عدالت نباید به بی‌عدالتی تبدیل شود، گفت: دولت باید با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه اقشار ضعیفی که از دریافت سهام عدالت محروم مانده‌اند را شناسایی و آن‌ها را تحت پوشش قرار دهد تا عدالت در توزیع ثروت محقق شود.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 14 اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت روز معلم و کارگر گفت: از آنجایی که عده‌ای از اقشار آسیب‌پذیر از دریافت سهام عدالت محروم شده‌اند نگرانی جدیدی برای برخورداری این افراد از سود سهام عدالت ایجاد شده است.
 نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهام عدالت نباید به بی‌عدالتی تبدیل شود، افزود: دولت باید با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه اقشار ضعیفی که از دریافت سهام عدالت محروم مانده‌اند را شناسایی و آن‌ها را تحت پوشش قرار دهد تا عدالت در توزیع ثروت محقق شود.
وی با انتقاد از مکانیزم پرداخت یارانه اظهار کرد: برخی از خانواده‌های آسیب‌پذیر بر اساس دلایل متعدد از دریافت یارانه محروم شده‌اند و به‌تبع این موضوع بسته حمایتی و کمک‌هزینه نیز به آن‌ها پرداخت نمی‌شود، دولت هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کند.

عدالت در توزیع ثروت محقق شود



دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1399-02-14 18:04
احسنت
به خدا ما جا موندیم هر جا هم میریم میگن فعلا دولت برا جا مونده ها چیزی اعلام نکرده
سهام عدالت برای همه باید باشه
اسمش با خودشه سهام عدالت
لطفا یافته پیگیری کن ببینم برا کسانی که نتونستن دفعه اول اسم نویسی کنن کی باید ثبت نام کنن
نقل قول کردن
#2 خواهان عدالت 1399-02-15 05:31
باسلام بنده هم ثبت نام سهام عدالت نموده ام کارت پرس کرده هم دارم ولی نه تونستم شماره شباب ثبت کنم ونه سودی تا حالا دریافت کردم هر چه هم در خرماباد وتلفنی از تهران پیگیر می شوم میگن اسم شما با وجودی کارت هم برا صادر شده ثبت نشده ممنون لطفا اگه امکان داره یافته پی گیری نمایید
نقل قول کردن
#3 mosi 1399-02-20 20:05
احسنت، یافته جان ماهم از همون سال ک اعلام کردن رفتیم واسه ثبت نام ولی انجام ندادن و الان جا موندیم خاهشا شما پیگیری کنید با سپاس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا