یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بر اساس دستور استاندار لرستان، دانشگاه علوم پزشکی ملزم شد آمار مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان بیماری کرونا را به صورت روزانه اعلام کند.
به گرازش یافته، سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به‌صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، به‌منظور آگاهی بخشی به مردم و جلوگیری از عادی‌سازی با توجه به حاکم بودن شرایط کرونایی، دانشگاه علوم پزشکی را موظف به اعلام آمار مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان بیماری کرونا به صورت روزانه کرد.
وی با اعلام این که در چند شهرستان همچنان نسبت مبتلایان به آزمایش‌شده‌ها بالاست، افزود: در کل استان هنوز مشکل وجود دارد و هر روز افراد جدید به تعداد مبتلا اضافه می‌شود.
خادمی در خصوص بازگشایی مدارس هم گفت: در جلسه امروز یکی از مسائلی که مطرح شد، گشایش آموزش در مدارس در مناطق کم‌خطر یا سفید بود که مصوب شد تا 27 اردیبهشت بازهم درباره مطالعه شود.
 وی با اشاره به در پیش بودن شب های احیاء و مراسم‌های این ایام خاطرنشان کرد: پخش زنده مراسم احیا در اماکن مهم مذهبی کشور مانند حرم مطهر امام رضا (ع ) که هر ساله به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می‌شد، تصمیم بر این شد که این مراسم با رعایت نکات بهداشتی برگزار و پخش مستقیم آن را از صدا و سیمای سراسری داشته باشیم .
خادمی در ادامه تصریح کرد: با تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا موضوع وکالت نامه های مربوط به تعویض پلاک خودرو و قرارداد اجاره نامه املاک ( در صورت تمایل مستأجر)  که مدت زمان آنها به اتمام رسیده،  به مدت دو ماه دیگر تمدید شد  .
استاندار لرستان در پایان افزود:  بنا بر تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا شهرستان های کشور به لحاظ آمار مبتلایان به بیماری به سه دسته کم‌خطر، خطر متوسط و با خطر بالا تقسیم بندی خواهند شد .
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1399-02-14 18:24
سلام
خداروشکر بالاخره از بالا دستور دادن که آمار استانها اعلام بشه
آمار کل جهان را اعلام میکنن ، بجز استان ها رو
نمیدونم این تفکرات پوسیده و مخفی کاری ها از اعلم‌نکردن وضعیت استان ها از کجا نشات گرفته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا