یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در جلسه با مسئولان بانک تجارت استان که در سالن کنفرانس کانون برگزار گردید اظهار داشت: امروزه شرایط به گونه‌ای است که بدون حمایت بانک و تسهیلات بانکی زندگی دشوار است.
به گزارش یافتخ، حجت والیزاده با تاکید بر اینکه متاسفانه هنوز جایگاه بانک‌ها و تاثیرگذاری آن‌ها بر جامعه جا نیفتاده است، بیان داشت: کارشناسان رسمی دادگستری هم جزیی از این جامعه هستند و از آنجا که بر اساس دغدغه‌های شغلی، درآمدی و البته سوگندی که یاد کرده‌اند، خیلی دنبال مسائل مالی نیستند، بدون شک نیازمند تسهیلات بانکی هستند.
وی افزود: همه‌ی ما می‌دانیم که مثلا امروز بدون تسهیلات بانکی، اقشار مختلفی از جامعه توانایی تهیه و خرید خانه ندارند؛ این در حالی است که در بسیاری از کشورهای دیگر، زندگی و تصمیم‌گیری‌ها در این حوزه و سایر حوزه‌های زندگی بر اساس بانک و ساختار بانکی صورت می‌گیرد.
حجت والیزاده تصریح کرد: خوشبختانه بانک تجارت از جمله بانک‌های خوب و خوشنام کشور است که در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات هم عملکرد خوبی داشته است.
به گزارش روابط عمومی کانون رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در ادامه با تاکید بر اصلاح ساختار مالی کانون گفت: در این راستا تلاش می‌کنیم حساب‌های کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان را متمرکز کنیم.

امروزه بدون تسهیلات حمایتی بانک، زندگی دشوار است


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا