یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشین انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 34 فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ «عسگر عیسایی» در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد قطعات و محتویات خودرو در سطح شهر خرم‌آباد، پس از تشکیل یک تیم تخصصی به‌منظور رصد دقیق و شناسایی سارق و یا سارقان احتمالی مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
 وی اظهار داشت: پس از چند شبانه‌روز کار اطلاعاتی، مأموران کلانتری 15 ولیعصر (عج) موفق به شناسایی سارق و محل اختفاء وی شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در محل اختفاء خود به همراه تعدادی وسایل مسروقه و یک قبضه سلاح کمری دستگیر کردند.
سرهنگ عیسایی در ادامه افزود: طی استعلام به عمل آمده فرد سارق دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب مراجع قضایی و همچنین دارای اعتیاد به مواد مخدر صنعتی بوده که در بازجویی‌های فنی سارق به 34 فقره انواع سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف، کلیه مالباختگان شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری پلیس، انتظامی شهرستان خرم‌آباد در ادامه ضمن هشدار به کلیه افراد خاطی و مجرم با تعاملات خوبی که بین پلیس و دستگاه قضایی وجود دارد برخوردی قاطع و سخت با مجرمان خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-02-09 01:02
آقا یه سوال پلیس پیشگیری چیه وپلیس کشف
چیه.
یافته جان لطفا پیگیری کن........
نقل قول کردن
#2 جبار 1399-02-09 07:37
واقعا اینجور افراد باید به سزای اعمالشون برسن،و هرچه زودتر باید از جامعه برچیده بشن.تشکر و خسته نباشی خدمت عوامل نیروی انتظامی
نقل قول کردن
#3 مالزیری 1399-02-09 09:50
متاسفانه رسم شده که افراد سلاح گرم حمل و نگهداری میکنند اگر مردم و مسئولان خرم‌آباد جلوی این کار بزدلانه را نگیرند فردا به رسم و سنت تبدیل میشود و هر جوجه لاتی با یک اسلحه کلاشینکف امنیت، اقتصاد و آبروی این شهر و استان را به خطر می‌اندازد لذا رییس پلیس، دادستان، فرماندار و فعالان اجتماعی_رسانه‌ا ی به شدت پیگیر متخلفان باشند و آنها را مجازات و دادگاهی کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا