یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان لرستان گفت: آن دسته از پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی رسمی سال 98 که هنوز تشکیل پرونده نداده‌اند، هر چه سریع‌تر اقدام نمایند.
به گزارش یافته؛ حجت والیزاده در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، افزود: با وجود اطلاع‌رسانی در این زمینه، متاسفانه هنوز تعداد معدودی از پذیرفته‌شدگان برای تشکیل پرونده به کانون مراجعه ننموده‌اند.
وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، برای حفظ سلامت مراجعه‌کنندگان، پروتکل‌های بهداشتی مدنظر قرار گرفته و بر همین اساس تشکیل پرونده پذیرفته‌شدگان بر اساس جدول زمان‌بندی مراجعه به کانون صورت می‌گیرد تا ازدحام و تجمعی صورت نگیرد.
والیزاده بیان داشت: آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که تاکنون برای تشکیل پرونده اقدام ننموده‌اند می‌توانند پیش از پایان مهلت مقرر با مراجعه به سایت کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان لرستان به آدرس http://kkrdl.ir مدارک مورد نیاز را تهیه و به کانون مراجعه نمایند.
رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان لرستان به اشاره به اینکه در آزمون سال گذشته 110 نفر در لرستان پذیرفته شده‌اند، اظهار داشت: پس از تشکیل پرونده، زمان و چگونگی آزمون شفاهی و مصاحبه به پذیرفته‌شدگانی که تشکیل پرونده داده‌اند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا