یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: از روز شنبه ساعات کاری ادارات با یک‌سوم نیروی کار با حفظ دور کاری و صدور مرخصی کارکنان برقرار است.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در جلسه امروز ستاد مقابله با بیماری کرونا لرستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تبریک دوازده فروردین روز استقرار جمهوری اسلامی ایران از زحمات و اقدامات خوبی که توسط ستاد مقابله با بیماری کرونا استان لرستان انجام شده است و خصوصا از جمله زحمات دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان تقدیر کرد.
استاندار لرستان با اشاره به تمدید طرح فاصله اجتماعی در ستاد ملی کرونا از تعطیلی دانشگاه‌ها، مدارس و بازار تا بیستم فروردین‌ماه خبر داد.
وی در خصوص ساعات کار اداری و حضور کارمندان دولت در ادارات گفت: از روز شنبه ساعات کاری ادارات با یک‌سوم نیروی کار با حفظ دورکاری و صدور مرخصی کارکنان برقرار است.
دکتر خادمی با اشاره به‌ضرورت تعریف پروتکل برای تعریف نحوه بازگشت بازار و واحدهای مختلف در بعد از تعطیلات گفت: نحوه شروع فعالیت اصناف و چگونگی فعالیت دیگر مشاغل تا قبل از بیستم، اعلام خواهد شد.
نماینده عالی دولت در استان لرستان با تأکید بر اصل مراقبت اجتماعی و همکاری مردم بر لزوم برخورد قانونی با افرادی که مبتلابه کرونا هستند و مراعات نمی‌کنند تأکید کرد و از فرمانداران خواست تا لیست این‌گونه افراد را از مراکز بهداشت هر منطقه اخذ و کارفرمایان خصوصی و دولتی به‌منظور جلوگیری از گسترش بیماری از حضور مبتلایان در محل کار جلوگیری به عمل‌آورند.
خادمی در آستانه روز طبیعت از مردم خواست این روز را در خانه بمانند و اظهار داشت اگر برنامه سیزده‌بدر به شکل عادی در استان شکل بگیرد و یا حتی ۱۰ یا ۱۵ درصد انجام شود در واقع همه زحمات ما از بین خواهد رفت و تمامی تلاش‌ها بدون نتیجه خواهد ماند. وی بر انجام کار فرهنگی و تبلیغی و همچنین کار ممانعتی و بازدارنده در فرصت باقی مانده تاکید کرد.
در ادامه خادمی با اشاره به مصوبات جلسه ملی کرونا به مجازات افرادی که در فضای مجازی و رسانه‌ها و یا خبرگزاری‌ها و ... تبلیغاتی را در خلاف جهت اقدامات ملی انجام داده و آرامش مردم را برهم زده و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌آورند، خبر داد و گفت: مجازات اولیه انتظامی است و به قوه قضاییه مربوط است و چنانچه فرد خاطی کارمند دولت باشد و با پخش اخبار نادرست و اطلاعات غلط آرامش مردم را بر هم بزند، اولین کار انفصال‌ازخدمت است و اگر فرد متخلف، کارمند دولت نباشد در اولین اقدام کلیه خدمات حمایتی دولت مثل پرداخت یارانه و ... از نامبرده به‌صورت التزام قطع خواهد شد.
استاندار لرستان در خصوص وضعیت بیماری کرونا در استان گفت: به حمدالله به نظر می‌رسد روند بیماری مقداری کنترل شده است اگر چه نمی‌توان درزمینهٔ ویروس پیش‌بینی کرد اما به‌هرحال امیدواریم این فرایند که تا حدودی در استان تثبیت‌شده است ادامه پیداکرده و به مرحله نزولی و کاهنده برسد.

از شنبه ساعات کاری ادارات با یک‌سوم نیروی کار برقرار است/ تمدید مصوبات تا 20 فروردین

 
 

دیدگاه‌ها  

#1 رضا . احمد، ... 1399-01-12 23:39
سلام
ضمن تشکر از بروبچه های خوب سایت یافته نبود به جهت اطلاع رسانی دقیق و به موقع خبرهای استان علی الخصوص آمار به موقع بیماری کووید۱۹ و سایر موارد در خصوص مشکلات استان از قبیل سیل و ...
خسته نباشید، خدا بهتون قوت بده
---------
سپاسگزاریم
نقل قول کردن
#2 علی 1399-01-13 13:22
چه همه کارمندهای یک اداره بیان سرکار و چه یک سومشون، باعث میشه ارباب رجوع ها به ادارات مراجعه کنن و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشه و باعث شیوع بیشتر کرونا میشه.
نقل قول کردن
#3 محمد 1399-01-13 16:31
سلام
تا بیست ام فروردین باید همه دستگاههای اجرایی و علی الخصوص بانک ها تعطیل باشند
خلوتی شهر بدون شک یکی از دلایل آن تعطیلی بانکها بود
باز بودن بانک ها خودبخود باعث مراجعه مردم و شلوغی خیابانها و افزایش احتمالی مبتلایان به بیماری کرونا شود.
استاندار محترم توجه فرمائید که همه جا تا بیستم تعطیل باشند
نقل قول کردن
#4 رضا 1399-01-13 16:33
سلام
جناب استاندار محترم
لطف بفرمائید همه ادارات را تعطیل نمایید
حضور ۲۵ درصد کارکنان چاره کار نیست
دوباره شهرها شلوغ میشه
دوباره مردم میان بیرون از خونه
نقل قول کردن
#5 رضا 1399-01-14 01:04
باز بودن ادارات موجب مراجعه ارباب رجوع بازدید از مناطق رفتن به پمپ بنزین ها و بانک ها برای ریختن فیش در مواردی و شروع بکار تاکسی ها نیز خواهد شد. مردم فکر میکنند کرونا رفع شده در صورتیکه تو اوج شیوع هستیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا