یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: افرادی که از قبل وارد استان شده‌اند فرصت دارند تا ظهر جمعه هشتم فروردین‌ماه خارج شوند چرا که در صورت مشاهده بعد از این زمان خودروی آنان در سطح شهر توقیف و جریمه می‌شود.  س‍ید موسی خادمی روز پنجشنبه در بازدید از مبادی ورودی شهر خرم‌آباد با تأکید بر اینکه لرستان نباید مقصد هیچ مسافری باشد، اظهار داشت:‌ از فردا جمعه خروجی شهرها نیز کنترل می‌شود بنابراین مسافران باید هر چه سریع‌تر استان را ترک کنند.
 استاندار لرستان سفر برخی از مردم را نادیده گرفتن حقوق دیگران دانست و بیان کرد: دولت هر نوع سفر را به شهرها در سطح کشور ممنوع کرده و این مهم در استان نیز اجرا خواهد شد و توصیه می‌شود مردم از تردد بین شهرهای استان نیز خودداری کنند.
 وی با اشاره به توصیه‌های دولت مبنی بر نرفتن به سفر در این ایام افزود: شهروندان لرستانی با توجه به اینکه تردد بین بعضی از شهرهای استان مسدود خواهد شد از رفت‌وآمد بین این شهرها پرهیز کنند.
 استاندار لرستان اضافه کرد: همچنین ورودی شهرهای استان از امروز مسدود شده و خودروهایی که قصد ورود به آن‌ها را دارند برگشت داده خواهد شد، بنابراین هموطنان با رعایت توصیه‌ها خود را دچار مشکل نکنند.
 خادمی افزود: به منظور حفظ سلامت مردم تمامی تفرجگاه‌های لرستان مسدود خواهد شد، بنابراین شهروندان برای آیین سیزده‌بدر امسال برنامه‌ریزی نداشته باشند و افرادی که قصد عبور از شهرهای استان را دارند باید از مسیر کمربندی استفاده کنند./ایرنا

دیدگاه‌ها  

#1 امین 1399-01-08 00:55
پلاک من ۴۱س هس ،گیر میدن؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا