یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از تعطیلی بازار کالاهای غیرضروری تا 15 فروردین خبر داد.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی روز دوشنبه به اعلام این که بازار کالاهای غیرضروری استان به منظور پیشگیری از ازدحام جمعیت و مقابله با ویروس کرونا باید تا نیمه فروردین ماه تعطیل باشد، افزود: فضلی وزیر کشور طی نامه‌ای با مضمون نحوه اعمال محدودیت برای فعالیت مشاغل، اماکن و کسب‌وکار خواستار، تعطیلی بازارهای غیرضروری شهرستان‌ها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شد.
وی اظهار داشت: در این نامه تاکید شده بجز بازارهای دارویی و مواد غذایی، اصناف مربوط به سایر کالاهای غیرضروری باید تا ۱۵ فروردین جاری تعطیل باشند تا با کاهش ازدحام و حضور کمتر مردم در مکان‌های عمومی روند مقابله با شیوع ویروس کرونا تقویت شود.
استاندار لرستان گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود با ماندن در خانه و پرهیز از حضور در اجتماعات، مسوولان را در این میدان یاری کنند.
خادمی ادامه داد: عدم رعایت نکات لازم از طرف عده‌ای ممکن است جان شمار زیادی از افراد جامعه را به خطر اندازد بنابراین افراد باید از حضور غیرضروری در معابر و خیابان‌ها پرهیز کنند که در صورت لزوم با افراد متخلف برخورد می‌شود.

تعطیل بازارهای غیر ضروری لرستان تا 15 فروردین / با افراد متخلف برخورد می‌شود

 

دیدگاه‌ها  

#1 مهدی 1399-01-04 20:16
ای آقا برخورد کجابوده اکثرا باز هستند!!
نقل قول کردن
#2 خرم آباد 1399-01-04 21:00
خسته نباشید تعدادی از فروشگاه های البسه که مستقیم با عده ی زیادی در تماس هستن فقط روز جمعه اول فروردین رو تعطیل کردن. عده ای دیگه مثل بعضی کارگاه های ساخت وتعمیر مبل که عملا با کسی در ارتباط نیستن از قبل پول ساخت رو گرفتن وبه خیال خودشون با زرنگی کارگاه ها رو از دوهفته قبل از عید بستن.معلوم نیست کار کدوم درسته؟
نقل قول کردن
#3 ناشناس 1399-01-04 21:02
لطفا پیگیر تعطیلی ادارات دولتی غیر ضرور بشین رفتن کارمند سر کاری که اصلا ارباب رجوعی نداره هم کارمند و هم اطرافیان در خطر هستن و..
نقل قول کردن
#4 امیر 1399-01-04 21:56
کی میخوادکرایه این مغازه هارو پرداخت کنه
نقل قول کردن
#5 مهندس 1399-01-05 00:36
جناب آقای استاندار یا ساعت کاری کارمندان رو کاهش بده یا ادارات رو تعطیل کن بخدا اگه این کار رو نکنی تعداد مریض ها بیشتر میشه
نقل قول کردن
#6 امين 1399-01-05 01:15
با سلام و احترام حضور استاندار محترم
به نظر اكثر مردم غير ضرورى ترين اماكن،در اين برهه ادارات دولتى مى باشند كه متاسفانه بدليل اقتصاد ضعيف استان،جمعیت کثیری را به خود اختصاص داده اند و می تواند مهمترین عامل در نشر ویروس باشد
نقل قول کردن
#7 محمد آروان فر 1399-01-05 16:11
سلام
متاسفانه علارغم اعلام دولت محترم ودستور استانداری واتحادیه اصناف فروشگاه را تعطیل کردیم ول متاسفانه هیچگونه کمکی نقدی که اعلام کردند به ما پرداخت نشده با توجه به تعطیلی حدود یک ماهه وادامه ان ما حتی کرایه اسفند فروشگاه را پرداخت نکردین لطفا اطلاع رسانی کنید شاید اقدامی صورت پذیرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا