یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پلیس راه استان با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان‌های استان به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص‌یافته از رانندگان خواست: در رانندگی احتیاط بیشتر کنید تا حوادث رانندگی کاهش یابد و از فشار مضاعف به کادر درمان پیشگیری شود.
به گزارش یافته، سرهنگ "مصطفی دالوند" اظهار داشت: در این روزها ظرفیت بیمارستان‌های لرستان به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته و پزشکان و پرستاران عزیز شهرمان در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند.
 وی افزود: رانندگان عزیز در نظر داشته باشید اگر در این روزها قوانین رانندگی را رعایت کنید و با احتیاط بیشتری رانندگی کنید میزان وقوع تصادفات نیز کاهش می‌یابد و از فشار مضاعف به کادر درمان پیشگیری می‌شود.
 این مقام انتظامی بیان داشت: در این شرایط حتی یک مصدوم ناشی از تصادفات رانندگی نیز فشار کاری پزشکان و پرستاران شهرمان را مضاعف می‌کند.
 سرهنگ دالوند اشاره کرد: متأسفانه علی‌رغم اینکه بارها در مورد بستن کمربند ایمنی توسط تمامی سرنشینان عقب و جلو خودرو تأکید شده اما باز شاهد هستیم که عده زیادی توجه ندارند و همین موضوع باعث می‌شود که جان خود را از دست داده و یا دچار آسیب جدی شوند.
 رئیس پلیس‌راه استان لرستان خاطرنشان کرد: با کاهش ترددها و پرهیز از ترددهای غیرضروری و در خانه ماندن می‌توانیم این بیماری را شکست دهیم و تا حد زیادی به پزشکان و پرستاران کشورمان یاری‌رسانیم.

با بی‌مبالاتی و بی‌احتیاطی در رانندگي، فشار مضاعف به مراکز درماني وارد نکنيم

 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا