یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با اعلام این که حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی به ۵۰ درصد کاهش داده شود، افزود: افرادی که دارای شرایط خاص و یا پیش‌زمینه بیماری‌های خاص هستند نیاز به حضور در محل کار نیست.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که شامگاه شنبه برگزار شد، گفت: لازم است تمام بازار به‌غیراز فروشگاه‌های مواد غذایی، دارویی و بهداشتی تعطیل شود و در این خصوص اتاق اصناف از طریق اتحادیه‌ها به بازاریان ابلاغ کنند.
وی به فزایش ساعت کار داروخانه‌ها در استان اشاره کرد و افزود: تمامی مشاغل مرتبط به بحث کرونا در ایام نوروز نباید تعطیل باشند.
خادمی بیان داشت: تمام کالا‌ها و داروهای مرتبط با مقابله و پیشگیری ویروس کرونا که از طرف تعزیرات و اموال تملیکی ضبط‌شده هر چه سریع‌تر به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شود.
مقام ارشد استان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی با هماهنگی معاونت امور اقتصادی استانداری برای واردات کالا‌های بهداشتی از دیگر کشور‌ها تمهیدات لازم را اتخاذ کند.
خادمی اظهار کرد: با هماهنگی دیوان محاسبات و امور مالیاتی هزینه کردن اعتبارات ارزش‌افزوده برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس در فرمانداری‌ها منعی ندارد.
وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت توزیع کود شیمیایی از طریق رابطین سازمان جهاد کشاورزی به‌منظور جلوگیری از تجمع آنان و خطر مبتلا شدن و گسترش ویروس کرونا انجام شده است.
استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به موافقت وزیر محترم بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، دانشگاه علوم پزشکی استان هر چه سریع‌تر در خصوص جذب نیرو‌های درمانی مورد نیاز خود برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدام کند.
خادمی استاندار لرستان تاکید کرد: تمامی واحد‌های تولیدی الکل، ژل‌ و محلول ضدعفونی، ماسک و... مرتبط با بحث ویروس کرونا در ایام نوروز باید به فعالیت خود ادامه دهند.
وی افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز، تلفن به هیچ عنوان حق قطع مشترکین خود را ندارند.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 ناشناس 1398-12-25 09:54
سلام یافته جان !
من بر حسب کار و شرایط کاری باید سفر کنم،
دیروز بعد از چندماه اومدم توی شهر خرم آباد..
واقعا برام خیلی عجیب بود این همه رفت و آمد مردم..
من در چند شهر قبل اومدن به "خرم و آباد"، انگار اون شهرها خالی از سکنه شده بودن و اصلا اون حال و هوای عید نبود(خوشبختانه یا متاسفانه!)

اما وقتی وارد شهر "خرم و آباد" شدم باورکنید از تعجب شوکه شدم!این همه رفت و آمد در شهری که در حالو وضعیت جنگی با کروناست ؟؟!!نمی دونستم بخندم یا گریه کنم! خرم آباد همچنان بازارهای شلوغ و ...

خدا قوت برخی مسئولین استان بده !!
خدا قوت برخی از مردم بده که اصلا باور نمی کنن قضیه رو ..

واقعا زبونم بند اومده بود ..
به صرف ماسک و دستکش چیزی درست نخواهد شد..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا