یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از ابتدای شروع بحران کرونا در لرستان، چهار فرهنگی فوت شدند.
به گزارش یافته، علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در پیامی درگذشت دو همکار فرهنگی مرحوم هدایت صادقی و مرحوم نعمت فولادوند و فرهنگیان بازنشسته مرحوم محمدحسین جوانمرد و مرحوم صید کریم احمدی را به مردم شریف لرستان به‌ویژه جامعه علمی، فرهنگیان و دانش آموزان استان تسلیت و تعزیت گفت. خبر درگذشت ناباورانه همکاران گران‌قدر و ارجمندمان مرحوم هدایت صادقی، مرحوم نعمت فولادوند، مرحوم صید کریم احمدی و مرحوم محمدحسین جوانمرد موجب تألم و تأثر فراوان گردید.
 
متن پیام تسلیت علیرضا نخعی به این شرح می‌باشد:
انالله و اناالیه راجعون
خبر درگذشت ناباورانه همکاران گران‌قدر و ارجمندمان مرحوم هدایت صادقی، مرحوم نعمت فولادوند، مرحوم صید کریم احمدی و مرحوم محمدحسین جوانمرد موجب تألم و تأثر فراوان گردید.
بی‌شک جای خالی این عزیزان سفرکرده، خاطر جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان را مغموم و مکدر نمود چرا که خدمات آنان در توسعه فرهنگ و نشر علم و دانش و آموزش فرزندان این دیار مصداق بارز باقیات و صالحاتی است که به اعتبار خالصانه و خدایی بودن به صفت بقا متصف بوده و تمامی خدمات علمی و فرهنگی ماندگار آنان از اذهان مردم شریف و باصفای دیار لرستان هیچ‌گاه از یاد نخواهد رفت.
این‌جانب به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان لرستان با ابراز مراتب تسلیت و همدردی با خانواده‌های داغدار صادقی، فولادوند، احمدی و جوانمرد و سایر بازماندگان ایشان، از پروردگار متعال هم‌جواری روح عزیزان سفرکرده را با اولیاء... مسئلت نموده و امید آنکه ملت سرافراز ایران این ایام را نیز با رعایت بیش‌ازپیش موازین بهداشتی و همچنین تلاش خدمتگزاران مردم بخصوص جهادگران صف مقدم حوزه درمان و پزشکی به زود و با توکل بر خدا پشت سر خواهند گذاشت.
 
شایان ذکر است تا کنون ۲۰ نفر به علت ابتلا به بیماری کرونا در لرستان جان خود را از دست داده‌اند.

 درگذشت چهار تن از فرهنگیان لرستان بر اثر کرونا

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا