یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت راه‌آهن دورود -خرم‌آباد سال ۹۹ از سر گرفته می‌شود.
به گزارش یافته، محمد اسلامی در پاسخ به نگرانی‌های موجود در خصوص سرنوشت پروژه راه‌آهن دورود- خرم‌آباد به صدای رسا گفت: پیش‌بینی لازم در بودجه انجام شده و این پروژه به‌زودی فعال خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که عزم وزارت راه و شهرسازی برای فعال‌سازی پروژه راه‌آهن دورود خرم‌آباد جزم است، گفت: نگران ادامه روند ساخت این پروژه نیستیم و ان‌شاءالله در سال آینده آن را فعال خواهیم کرد.
سلامی افزود: در سفر به لرستان مصوبات خوبی در خصوص این پروژه به تصویب رسید که ضمانت فعال شدن مجدد آن را در سال ۹۹ تضمین خواهد کرد.
وزیر راه و شهرسازی حمایت سازمان برنامه‌وبودجه را از این پروژه خواستار شد و افزود: نگرانی در خصوص توقف پروژه راه‌آهن دورود- خرم‌آباد وجود ندارد.

نگرانی در خصوص توقف پروژه راه‌آهن دورود- خرم‌آباد وجود ندارد/ ادامه پروژه از سال 99

دیدگاه‌ها  

#1 پیامنی 1398-12-23 10:51
ببینیم و تعریف کنیم
نقل قول کردن
#2 میشه لوع 1398-12-23 13:09
همه مراکز استانها راه اهن دارند فقط لرستان ندارد در صورتی که از هشتاد سال پیش راه آهن از لرستان رد شده است وخیلی راحت میشد برای مرکز استان ایجاد کرد ولی به لطف استانداران و نمایندگان و مردم لرستان الان هشتاد سال از بقیه استان ها عقب هستیم
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1398-12-23 13:38
اقای وزیر درست میگن نگران بودجه برای این طرح نیستند چون با اختصاص بودجه قطره چکانی راه اهن خرم اباد 30 سال بعد افتتاح خواهد شد.اگر جناب وزیر دلسوز این پروژه هستند چرا یک زمان مشخص را برای افتتاح این طرح اعلام نمی کنند؟راه اهنی که به گفته کارشناسان در صورت وجود اعتبار و بودجه حتی یکساله هم اماده و تکمیل می شود دوازده ساله که تکمیل نشده.
نقل قول کردن
#4 مسعود 1398-12-23 14:16
هر سال ما این چنین خبرهایی شنیده ایم نمایندگان این چنین خبری دادند ولی کجا ؟
نقل قول کردن
#5 اصلان 1398-12-25 10:52
صدسال دیگر درهمین روز وعده ای دیگراز مسئولان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا