یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مراکز گردشگری، موزه‌ها، زیارتگاه‌ها و سایر مراکزی که شامل ازدحام جمعیت می‌شوند تا اطلاع ثانوی در سطح استان تعطیل خواهند بود.
به گزارش یافته، "سید موسی خادمی" با بیان اینکه ازدحام جمعیت در اماکن گردشگری شرایط انتقال ویروس را افزایش می‌دهد بیان کرد: به‌منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هر گونه نمایشگاه و ویژه‌برنامه در اماکن تاریخی، گردشگری که موجب ازدحام جمعیت شود نیز تا اطلاع ثانوی لغو شده است.
رئیس ستاد خدمات سفر استان لرستان همچنین به ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم و تجمع در تالارهای استان اشاره کرد و افزود: کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان به‌صورت مستمر از تأسیسات گردشگری استان بازدید می‌کنند و بروز هر گونه تخلف در این زمینه، برخورد قانونی به دنبال خواهد داشت.
 خادمی تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع این ویروس مردم در حد امکان در خانه بمانند و از مسافرت یا حضور در تجمعات غیر ضروری خودداری کنند.
لازم به ذکر است مسئولیت کمیته نظارت بر اماکن عمومی، مراکز زیارتی و سیاحتی، سالن‌های ورزشی و دیگر محل‌های تجمع بر عهده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است و در این زمینه با هماهنگی اعضای این کمیته بازدیدهای میدانی صورت خواهد گرفت.

تعطیلی همه موزه‌ها و مراکز گردشگری لرستان



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا