یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری محتکران و کشف مقادیری مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی در شهرستان‌های لرستان خبر داد.


به گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با فروش و عرضه خارج از شبکه کالا و مواد بهداشتی و پزشکی با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا ماموران انتظامی استان طی گشت زنی و کنترل‌های نامحسوس از احتکار مقادیر زیادی محصولات بهداشتی مطلع شدند.
وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان‌های بروجرد، کوهدشت و دلفان تعداد ۱۲ هزار جفت دستکش لاتکس و همچنین مقدار ۹۰۰ لیتر الکل کشف و ضبط نمودند.
این مقام انتظامی گفت: در این خصوص ۳ نفر دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته این محصولات بهداشتی به زودی در شبکه توزیع قرار گرفته و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
سردار مهدیان نسب در ادامه یادآور شد: خادمان مردم در نیروی انتظامی با محتکران مواد بهداشتی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند بشدت برخورد خواهد کرد.
سردار مهدیان نسب در پایان از هم‌وطنان خواست: در صورت مواجهه با موارد مشکوک همچون حمل و فروش محصولات بهداشتی و ضدعفونی به خصوص در شرایطی که مردم نیاز به این کالاها دارند طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را اطلاع دهند.

دستگیری محتکران و کشف اقلام بهداشتی در لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 مجید بهاروند 1398-12-12 22:48
تا زمانی که مردم به چیزایی که این روزها
احتیاج دارن دسترسی کامل و بدون مشکل
نداشته باشند نه احتکار از بین میره نه
این محتکران از خدا بیخبر پس اول
اول نیاز مردم رو برطرف کنن بعد به حساب
این جماعت رسیدگی بشه
نقل قول کردن
#2 ایرج 1398-12-12 23:18
باید شدیدا" برخورد شود تا درس عبرتی برای دیگران شود. ضمنا" چگونگی دستیابی افراد به این حجم باید بررسی و افراد ذیمدخل شناسایی و محاکمه شوند..
نقل قول کردن
#3 علی 1398-12-14 01:19
برخورد قاطع با محتکران مطمعنا اثرمفید دارد

اقدام قاطع را مردم دوست دارند .اخذ مالیات از ثروتمندان و انهاییکه چندید ملک دارند و مالیات نمیدهند باعث بی انظباطی میشو اقدام قاطع درمان کار است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا