یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خصوص حضور برخی معلمین در مدارس استان توضیحاتی ارائه داد.
علیرضا نخعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه تعطیلات برای دانش‌آموزان طولانی شده و باید فرآیند آموزش در مدرسه دنبال شود لذا حضور همکاران و معلمین نه مستمر بلکه به‌صورت برنامه‌ریزی شده و غیرمستمر ضرورت دارد.
وی بیان کرد: الزام نکردیم همه همکاران هم‌زمان در مدارس حضور داشته باشند بلکه به مدیران اختیار دادیم بسته به نیاز به‌طوری‌که تمرکز جمعیتی و تداخل ایجاد نشود جریان آموزش دانش‌آموزان را در مدارس پیگیری و فایل‌های آموزشی را از طریق فضای مجازی به دست آنان رسانده و به سؤالات دانش‌آموزان پاسخ دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه نمی‌توانیم جریان آموزش را رها کنیم، افزود: اقتضای حضور همکاران به شکلی برنامه‌ریزی شده که هر دو موضوع ایمنی و سلامت دانش‌آموزان و پیشرفت تحصیلی آنان مورد اهتمام قرار گیرد.
نخعی گفت: برخی معلمان در منزل امکانات اینترنتی ندارند پس می‌توانند با زمان مشخصی که مدیر مدرسه در نظر گرفته در آموزشگاه حضور و پاسخگوی دانش‌آموزان باشند.
وی افزود: هم‌اکنون در هفته دوم تعطیلی دانش‌آموزان قرار داریم و مشخص نیست که این تعطیلات تا چه زمانی ادامه داشته باشد پس نباید پیوستگی فرآیند آموزشی از دست برود و همه زحمات معلمان زیر سوال رود.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: هفته گذشته به‌صورت خودجوش و با انگیزه معلمان در مدرسه حضور یافته تا موارد درسی را برای دانش‌آموزان بازگو و ارسال کنند.


مدیر کل آموزش‌وپرورش لرستان در خصوص حضور معلمین در مدارس گفت

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا