یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد از گسترش عملیات مبارزه با کرونا توسط شهرداری خرم‌آباد خبر داد.



به گزارش یافته، "محمد شریفی مقدم" در جمع خبرنگاران با تأکید بر مخاطرات ناشی از آلودگی اماکن عمومی برای مردم گفت: شهرداری از صبح شنبه دهم اسفندماه عملیات مبارزه با کرونا را به سایر اماکن عمومی خارج از مجموعه شهرداری تسری خواهد داد.
شهردار مرکز استان افزود: از روز شنبه تمامی پاساژهای سطح شهر و کلیه فضاهای شهری و مکان‌های پرتردد توسط این شهرداری مستمراً پاک‌سازی و ضدعفونی می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین از شنبه تمامی مخازن زباله سطح شهر و ماشین‌های حمل زباله به‌طور پیوسته شستشو و َضدعفونی می‌شوند.
شریفی مقدم ادامه داد: در چند روز گذشته سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد، روزانه اقدام به پاک‌سازی و ضدعفونی اتوبوس‌های برون‌شهری و درون‌شهری، مینی‌بوس‌ها، تاکسی‌ها، پایانه برون‌استانی، پایانه‌های مسافربری سطح شهر و فرودگاه خرم‌آباد نموده است.
شهردار مرکز استان در پایان تأکید کرد: شهرداری خرم‌آباد از محل هزینه‌های جاری خود اقدامات مذکور را انجام می‌دهد و به شهروندان عزیز خرم‌آبادی اطمینان می‌دهیم که شهرداری در کنار آن‌هاست و هرچه در توان داریم در جهت مبارزه با گسترش ویروس کرونا به عرصه خواهیم آورد.

فضاهای شهری و مکان‌های پر تردد خرم‌آباد ضدعفونی می‌شوند

دیدگاه‌ها  

#1 یاسین 1398-12-10 08:13
خدا قوت به شهردار و پرسنل زحمت کش این دستگاه که هرچه در توان دارن با این بضاعت کم که در اختیار دارن از جان و مال مردم محافظت می کنند
نقل قول کردن
#2 حميد.ن 1398-12-10 08:14
باسلام شهرداريها اين روزها پرترددترين محلهاي ارباب رجوع ها مي باشند تمام قسمتها شلوغه لطفا كاري كنيد كه روزانه ضد عفوني انجام گيرد تا مشكلي برا كسي پيش نياد
نقل قول کردن
#3 حسن 1398-12-10 12:50
الان که ظهر شنبه است ما چیزی از ضد عفونی خصوصا مخازن زباله ندیدیم؟!بهتره فقط حرف نباشه عمل شرطه.
نقل قول کردن
#4 علی60 1398-12-10 22:23
میان حرف تا عمل فاصله بسیار است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا