یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی قوی و کاهش دماهای طی روزهای آتی در استان خبر داد.
به گزارش یافته، بهروز مراد پور روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش دمای روزانه طی روزهای آتی گفت: بارش باران و برف، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید از روز دوشنبه تا بعد از ظهر چهارشنبه استان را فرا خواهد گرفت‌.
وی اظهار داشت: با اشاره به احتمال لغزندگی سطح جاده‌ها گفت: اختلال در تردد محورهای مواصلاتی، رواناب سطحی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، وقوع سیلاب‌های محلی، مه آلودگی و کاهش میدان دید افقی به‌ویژه گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی، بارش تگرگ در مناطق مستعد و وقوع صاعقه، آسیب رساندن به گلخانه‌ها و سازه‌های موقت و احتمال آسیب به تأسیسات سبک شهری و روستایی در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
مرادپور مدیرکل هواشناسی لرستان رعایت نکات ایمنی لازم و تجهیز خودروها به وسایل را ضروری دانشت و افزود: هم استانی‌ها از سفرهای غیرضروری، عدم صعود به ارتفاعات، توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، قرار گرفتن در فضای باز و مکان‌های مستعد برخورد صاعقه پرهیز کنند.



باز باران در لرستان!

دیدگاه‌ها  

#1 علیرضا خرم‌آبادی 1398-12-04 12:04
در خیابان ترمینال خرم‌آباد بجای هتل، رستوران و غذاخوری تمام دوطرف خیابان مکانیکی، پنچرگیری و ضایعاتی است! حتی این خیابان فاقد پیاده ‌رو و روشنایی است!!! از سایت مردمی یافته خواهش میکنم پیگیری کند تا انشاءالله با کمک شهرداری حداقل خیابان ورودی این ترمینال تعریض و بهسازی شود
نقل قول کردن
#2 سجاد کشوری 1398-12-04 12:42
نام کاندیداها در ورودی خرم‌آباد روی دیوارها بصورت برجسته و رنگی حک شده که با توجه به نزدیک شده به نوروز اصلاً صورت خوبی برای شهر ندارد لذا شهرداری آنها را پاک کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا