یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از فعالیت ۱۸۳ نامزد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان روز چهارشنبه 30 بهمن‌ماه خبر داد.


به گزارش یافته، محمود ثمینی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: از این تعداد نامزد انتخاباتی، ۱۷۳ نفر مرد و ۱۰ زن برای تصدی ۹ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۷ حوزه انتخابیه با هم به رقابت خواهند پرداخت.
ثمینی در ادامه افزود: طبق آخرین آمار اعلام‌شده به تفکیک در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی ۴۹ نفر، بروجرد ۳۱ نفر، الیگودرز ۱۶ نفر، دورود وازنا ۲۰ نفر، کوهدشت و رومشکان ۳۶ نفر، دلفان و سلسله ۱۰ نفر و در پل‌دختر ۲۱ نفر کاندیدا حضور دارند.
وی آمار نامزدهای انصرافی این دوره را ۸۱ نفر اعلام کرد و گفت: انصرافی‌های استان در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی ۲۳ نفر، بروجرد ۱۱ نفر، الیگودرز ۷ نفر، دورود وازنا ۱۱ نفر، کوهدشت و رومشکان ۷ نفر، دلفان و سلسله ۱۸ نفر و پل‌دختر ۴ نفر بوده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات استان بیان داشت: در این دوره از انتخابات ۱۴۸۹ شعبه برای استان پیش بینی شده است که از این تعداد ۷۲۵ شعبه شهری و ۷۶۴ شعبه روستایی می‌باشد.
معاون استاندار تصریح کرد: آمار واجدین شرایط رأی دادن در استان ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۴ نفر می‌باشد که ۷۴۱ هزار و ۹۸۶ نفر از این تعداد مرد و ۷۳۸ هزار و ۶۵۸ نفر دیگر زن هستند. همچنین آمار رأی اولی‌های استان نیز ۶۸ هزار و ۴۳۸ نفر می‌باشند که ۳۵ هزار و ۸۷ نفر مرد و ۳۳ هزار و ۳۵۱ نفر زن می‌باشند.
ثمینی مطرح کرد: در روز دوم اسفند متولدین دوم اسفندماه 1380 و قبل از آن با در دست داشتن شناسنامه و شماره ملی می‌توانند به شعب اخذ رأی استان مراجعه و رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در پایان گفت: مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه یکم اسفندماه می‌باشد و از این ساعت به بعد هرگونه تبلیغات توسط نامزدها و طرفداران آن‌ها ممنوع می‌باشد.

رقابت ۱۸۳ نفر داوطلب مجلس یازدهم در لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 امینی 1398-12-01 12:46
من نمیدونم اون نمایندگان سالهای قبل با کدام کارنامه درخشان دوباره کاندید شدند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا