یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون استاندار گفت: ۱۹۴ کاندیدای لرستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند.



به گزارش یافته، محمود ثمینی از فعالیت ۱۹۴ کاندید در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان روز سه‌شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۲۹ خبر داد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: از این تعداد نامزد انتخاباتی، ۱۸۲ نفر مرد و ۱۲ زن برای تصدی کرسی مجلس شورای اسلامی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
ثمینی در ادامه افزود: طبق آخرین آمار اعلام‌شده حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی ۵۲ نفر، بروجرد ۳۱ نفر، الیگودرز ۱۷ نفر، دورود وازنا ۲۲ نفر، کوهدشت و رومشکان ۳۷ نفر، دلفان و سلسله ۱۱ نفر و در پل‌دختر ۲۴ نفر کاندیدا حضور دارند.
وی آمار نامزدهای انصرافی این دوره را ۷۰ نفر اعلام کرد و گفت: انصرافی‌های استان به تفکیک آمار در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی ۲۰ نفر، بروجرد ۱۱ نفر، الیگودرز ۶ نفر، دورود و ازنا ۹ نفر، کوهدشت و رومشکان ۶ نفر، دلفان و سلسله ۱۷ نفر و پل‌دختر ۱ نفر بوده‌اند.
ثمینی در پایان بیان کرد: مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه یکم اسفندماه می‌باشد و از این ساعت به بعد هرگونه تبلیغات توسط نامزدها و طرفداران آن‌ها ممنوع می‌باشد.

تعداد داوطلبان مجلس در لرستان به 194 رسید

دیدگاه‌ها  

#1 دیناری 1398-12-01 12:59
سایت یافته پیگیر پلهای کمالوند و بهداری و اناری و افلاک باش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا