یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: مدیران حق استفاده از امکانات و عناوین خود را در انتخابات ندارند.


به گزارش خبرنگار یافته؛ سید موسی خادمی در جلسه شورای اداری استانداری لرستان که صبح سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان اسفندماه برای تخصیص اعتبارات مهلت دارند و در صورت کم‌کاری، جابه‌جایی اعتبارات را در فروردین‌ماه انجام می‌دهیم.
وی بیان کرد: اگر مدیری توانایی جذب اعتبار را ندارد صادقانه بیان کند تا آن را به سایر دستگاهی که ظرفیت اجرای پروژه را دارد واگذار کنیم.
وی گفت: از مردم درخواست داریم که وظیفه شرعی و قانونی‌شان انتخاب کنند و در برگ رأی بنویسند و همچنین اجازه ندهند عده‌ای سود جود تلاش کنند امنیت و فضای انتخاباتی را به هم بزنند.
وی با اعلام این‌که لزوم ترویج مشارکت و تشویق مردم به حضور در انتخابات گفت: تاکنون رقابت خوبی در استان شکل‌گرفته، شاید همه جناح‌ها و سلایق در چند نقطه حضور ندارند اما فضای پرشوری حاکم شده است.
خادمی با تاکید بر این که مدیران حق استفاده از امکانات و عناوین خود را در انتخابات ندارند افزود: هر چند طرفداری شخصی از کاندیدای موردنظر جرم نیست اما بهتر است  صحنه‌گردانی نکنند و تنها امکانات دولتی را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در اختیار قرار دهند.
وی با اعلام این‌که تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف مدیران کل گزارش نشده، ادامه داد: ستادهای استانی ما در انتخابات به‌خوبی عمل کرده و تمایلی به کاندیدای خاص و یا جانب‌داری نداشته‌اند.
مقام ارشد استان همچنین به امنیت انتخابات اشاره کرد و افزود: به‌هیچ‌وجه امنیت مردم استان را فدای انتخابات نخواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم برای ورود شخصی خاص با مجلس، مردم دچار مشکل شوند.
 خادمی در پایان تأکید کرد: توهم پیروزی قبل از انتخابات و القا آن به طرفداران، ضد امنیتی است لذا مردم اجازه ندهند چنین افرادی میدان داری کنند.
 
شایان ذکر است در حال حاضر در شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی ۵۷ داوطلب، بروجرد ۳۵، الیگودرز ۱۸، کوهدشت و رومشکان ۳۷، دورود و ازنا ۲۲، دلفان و سلسله ۱۲ و پل‌دختر ۲۴ نفر فعالیت‌های تبلیغاتی خود را دنبال می‌کنند.
 
انتخابات مجلس یازدهم دوم اسفندماه برگزار می‌شود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 چنگایی 1398-12-01 13:19
طرفداران برخی کاندیداها با سلاح غیرمجاز میان تیراندازی میکنند و پلیس فقط نگاه میکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا