یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وزیر کشور در حکمی اسد عبدالهی را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان منصوب کرد.
به گزارش یافته، در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به اسد عبدالهی آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار لرستان و با توجه به تائید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به‌موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان منصوب می‌شوید.
امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
 
اسد عبدالهی از 10 مهر 98 به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در این حوزه معرفی شده بود.
شایان‌ذکر است، وی از 15 بهمن‌ماه 95 فرمانداری خرم‌آباد را اداره می‌کرد.
عبدالهي بین سال‌های ۸۰ تا ۸۴ (دولت دوم سیدمحمد خاتمی) فرماندار شهرستان کوهدشت بود و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و از 5 مرداد 93 تا 14 بهمن‌ماه 95 فرماندار شهرستان ازنا بود.
فرماندار خرم‌آباد دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس جامعه‌شناسی است و عناوینی همچون مشاوری استاندار، دبیری شورای جوانان استان، مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استان، رئیس ستاد انتخابات استان و ... را در کارنامه دارد.
از 19 آذرماه 96 "گودرز امیری ابراهیم محمدی" عهده‌دار این مسئولیت بود. امیری از دوم مهرماه 98 تصدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان را بر عهده گرفت.
پیش از امیری، "مهرداد غضنفری امرایی" از تاریخ 10 بهمن‌ماه 94 به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان فعالیت داشت.
 پیش‌ از غضنفری نیز «علی کورانی‌فر» در پست معاونت توسعه منابع انسانی استانداری لرستان مشغول فعالیت بود.
شایان ذکر است، معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری از معاونت‌هایی است که از سال 94 به مجموعه استانداری‌ها اضافه شد.

حکم معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان صادر شد

دیدگاه‌ها  

#1 مس عود 1398-11-20 04:48
چه خبر مسرت بخشی، فقط منتظر حکم این آقا بودیم که الحمدلله صادر شد، مشکلات اقتصادی هم حل شدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا