یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دین پرست در اولین روز سفر به استان لرستان، ضمن حضور در شهر بروجرد، از صنایع کاشی جم، پروژه گلخانه رازان تاک، کارخانه نیک نام پلاستیک غدیر، صنایع نساجی بروجرد و صنایع پیشرفته فرتاک اشترینان بازدید کرد.
به گزارش یافته، در سومین روز از دهه مبارکه فجر، با حضور دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور صنایع کاشی جم بروجرد احیا و راه اندازی مجدد شد.
این کارخانه در زمینی به مساحت ۸ هکتار احداث شده و با داشتن سالن های مختلف، در حال توسعه است و زمینه اشتغال ۴۰ نفر را بطور مستقیم فراهم آورده است.
این کارخانه از سال ۷۹ تا ۹۴ فعال بوده است که بنا به دلایلی غیر فعال شده و با همت بخش خصوصی از سال بهمن ماه ۹۸ فعالیت خود را شروع کرده است.
در ادامه دین پرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از شرکت صنایع پیشرفته فرتاک یا پروژه تولید سیلیکون متال اشترینان بازدید کرد.
این شرکت با ظرفیت ۳۴ هزار تن در سال و پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد که با سرمایه گذاری ۴۰ میلیون دلار برای فاز اول پیش بینی شده است که با ظرفیت اشتغال ده هزار نفر به بهره برداری خواهد رسید.
این پروژه که در بهمن ماه ۱۳۹۹ افتتاح خواهد شد،
علاوه بر سیلیکون متال، محصولات پلی سیلیکون و پلیمر سیلیکونی که پیش نیاز تولید سلولهای خورشیدی است در این صنایع تولید خواهد شد.
در حال حاضر نیاز کشور به سیلیکون متال ۱۶ هزار تن است که از خارج کشور وارد می شود.
معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور همچنین در ادامه اولین روز سفر خود به استان لرستان، از پروژه گلخانه رازان تاک بروجرد بازدید کرد.
این پروژه با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و مساحت دو هکتار سرمایه گذاری شده است و پس از راه اندازی زمینه جذب ۳۰ نفر را بصورت مستقیم فراهم می کند.
همچنین دین پرست از کارخانه نیک نام پلاستیک غدیر با مساحت دو هکتار در ۳ سالن و سرمایه اولیه ۱۵ میلیارد که در سال ۹۶ تاسیس شده است، بازدید به عمل آورد.
این کارخانه زمینه جذب ۱۱۰ نفر را بصورت مستقیم فراهم می کند.
معاون اقتصادی وزیر کشور با در شهر بروجرد از صنایع نساجی بروجرد نیز بازدید کرد.
کارخانه نساجی بروجرد این کارخانه در حال حاضر ۹۵۰ نفر پرسنل از سال ۱۳۶۷ در بخش های مختلف تولیدی دارد و محصولات مختلفی از جمله انواع نخ پنبه و پلی آستر و انواع پارچه را تولید میکند، این کارخانه در زمینی به مساحت ۵۱ هکتار احداث شده و با داشتن سالن های مختلف، در حال توسعه است.

منبع: روابط عمومی وزارت کشور

بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور از شرکتها و صنایع تولیدی بروجرد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا