یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هم‌زمان با سالروز شهادت ام‌ابیها حضرت (س) شهر خرم‌آباد میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس بود.
به گزارش یافته، پیکر مطهر این شهید که عصر سه‌شنبه، هشتم بهمن به خرم‌آباد وارد شد، امروز ساعت ۹ از حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد به‌سمت ستاد فرماندهی انتظامی لرستان تشییع و در مقبره شهدای نیروی انتظامی ستاد انتظامی لرستان به خاک سپرده شد.
این شهید گمنام ۲۳ ساله بوده و در عملیات کربلای ۴ در سومار به فیض شهادت نائل شده است.

قدرت ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا است

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرستان خرم‌آباد شهیدان را فرزند اسلام ناب محمدی (ص) خواند و گفت: قدرت و آبروی ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» در مراسم تشییع شهید گمنام در ستاد انتظامی استان با تسلیت شهادت بی بی دو عالم، ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به اینکه پیام شهداء، پیام کرامت و وجاهت است، گفت: قدرت و آبروی ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدای عزیز است.

امام‌جمعه خرم‌آباد بيان داشت: اگر امروز در جهان سرآمد هستيم به خاطر رشادت‌های جوانان کشورمان است که با تقديم جان خود، امنیت را براي ما به ارمغان آوردند.

وي شهدا را سند افتخار، پایه‌گذار امنيت و عزت كشور دانست و تصريح كرد: شهداء در محضر خداوند متعال، اجر و جايگاهي والا دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه شهداء در ردیف اولیاء هستند خاطرنشان کرد: شهادت در راه خدا هديه الهي است که نصيب بندگان خاص خداوند می‌شود که این شهیدان لايق اين هديه الهي بوده و دعوت حق را لبيک گفتند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه شهدای گمنام فرزندان اسلام ناب محمدی می‌باشند، بیان داشت: شهداء نزد خداوند متعال عزیز هستند و ما هم با خدمتی که به مردم انجام می‌دهیم نزد خداوند متعال آبرومند می‌شویم.

وی با اشاره به اينکه شهيدان با نثار خون خود انقلاب ما را بيمه کرده‌اند و تا زماني که فرهنگ غني شهادت در جامعه باشد خدشه‌ای به آرمان‌های والاي اسلامي ما وارد نخواهد شد، عنوان داشت‌: شهيدان هميشه موردعنایت ويژه خداوند متعال و نام و ياد اين مردان بی‌ادعا در آسمان‌ها و ملکوت همچون ستارگان درخشان است.



شهداء پشتوانه نظام مقدس جمهوري اسلامي

فرمانده انتظامي استان با بیان اینکه شهداء پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند گفت : شهداء سهم خود را در استقرار امنيت در جامعه اسلامي ايفا كردند .

سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در یادمان ستاد انتظامی لرستان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و  با اشاره به اینکه شهدا  آئينه تمام نماي ايثار و فداکاری هستند گفت : حقيقت شهادت حقيقت عظيمي است كه توفيق رسيدن به اين مقام الهي هميشه در رفتار و كردار شهداء جلوه گري مي کند .

فرمانده انتظامی لرستان با بيان اين که امنيت کشور مرهون خون پاک شهداست ، افزود : شهداء انسان هاي وارسته اي بودند که با نثار خون پاک خود حريت و آزادگي را به ارمغان آوردند و ما وظيفه داريم ادامه دهنده واقعي راه آنان بوده و از آرمان هاي مقدس اين عزيزان پاسداري کنيم .

وی  تصريح کرد : شهداء با شهادت خود سهم خود را در استقرار امنيت در جامعه اسلامي ايفا كردند و اكنون وظيفه تك تك آحاد جامعه است كه در اين راستا بكوشيم و با ادامه دادن راه شهيدان و پيروي از ولايت فقيه سهم خود را ايفا كنيم .

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه  شهادت هديه خاص خداوند به بندگان صالح است ، هديه اي که موجب زندگي ابدي شهيدان در جوار رحمت الهي مي شود ادامه داد : خون شهیدان  انقلاب ما را  بيمه کرده است و تا زماني که فرهنگ غني شهادت در جامعه باشد خدشه اي به آرمان هاي والاي اسلامي وارد نخواهد شد .

وی با بیان اینکه روحيه شهدا شهامت و شجاعت است ، روحيه اي كه  اساس و بنيان آن بر ايمان و اعتقاد به خدا استوار است كه  تا آخرين قطره خونشان پاي آرمان هايشان ايستادگي كرده و اجازه ندادند  دشمنان به اهداف شوم  و پليد خود برسند گفت: عزت اسلام و امنيت امروز ما مرهون خون شهدا است.

فرمانده انتظامي استان در پایان بر رواج و نهادينه شدن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه بويژه  بين قشر جوان تأكيد كرد و افزود: پايبندي به راه شهدا و گام نهادن در اين مسير بايد سرلوحه تمام امورات قرار گيرد .

 




تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در خرم‌آباد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا