یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هیئت‌مدیره کانون انجمن صنفی صنایع آرد ایران از اهدا 308 تخت فرش توسط کانون انجمن صنفی کارخانجات آرد ایران به سیل‌زدگان لرستان خبر داد.
 به گزارش یافته، در حاشیه این نشست اعضای کانون انجمن صنفی کارخانجات آرد ایران، دکتر یزدجردی اظهار داشت: هدف ما از حضور در لرستان بیشتر ابراز همدردی با سیل‌زدگان و اهدای هدایای ناقابل که شامل 308 تخته فرش ماشینی از طرف اعضای کانون انجمن صنفی کارخانجات آرد ایران به مردم لرستان می‌باشد که امروز با حضور معاون استانداری لرستان این فرش‌ها به هلال‌احمر استان تحویل داده شد.
وی ادامه داد: این انجمن هزار تخته فرش خاص که توسط شرکت فرش ستاره کویر بافته شده بود را به سه استان سیل‌زده اهدا نمودند که سهم استان لرستان 308 تخته فرش بوده است.
 
صنعت آرد لرستان در کشور شاخص است
مرتضوی رئیس کانون صنایع غذایی کشور گفت: صنعت آرد استان لرستان توانایی 3 برابر ظرفیت موردنیاز استان را دارد که این توانایی باعث شاخص شدن این استان در صنعت آرد کشورمی شود.
مرتضوی با اشاره به کشت 500 هزار تن گندم در استان لرستان، افزود: این تعداد 2 برابر میزان نیاز استان لرستان است و همین امر سبب شده است که این استان یکی از صادرکنندگان گندم به سایر استان‌های کشور می‌باشد.
وی با بیان این که در این نشست برای ساماندهی وضعیت آرد و نان استان پیشنهادهایی مطرح شد افزود: بهبود به زراعی در کشت گندم، بهبود وضعیت کیفی گندم استان می‌تواند خیلی از درآمد کارخانجات آرد و بخش صنعت آرد و نان را بهبود دهد.
رئیس کانون صنایع غذایی کشور تصریح کرد: استفاده از بذرهای اصلاح‌شده توسط کشاورزان توسعه یابد، چون لرستان هم خاک مرغوبی دارد و هم میزان بارندگی آن از متوسط کشور بالاتر است.
 
شایان ذکر است نشست اعضای کانون انجمن صنفی کارخانجات آرد ایران با مدیران اقتصادی لرستان، با حضور اسد عبداللهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، منصوري مديرکل هماهنگي امور اقتصادي استانداری لرستان، یزدجردی رئیس هیئت مدیره کانون انجمن صنفی صنایع آرد ایران، مرتضوی رئیس کانون صنایع غذایی کشور، حجت اله بیرانوند مدير کل غله و خدمات بازرگاني استان لرستان، محمدرضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان و مدیران کارخانجات آرد استان لرستان برگزار شد.

 
 


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا