یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان کاربرد اصلی باغ تحقیقات گیاه‌شناسی را آموزشی بودن این مجموعه عنوان کرد و گفت: باغ تحقیقات گیاه‌شناسی از کارهای ماندگار استان است.



به گزارش یافته، «اسد عبدالهی»، در جلسه هماهنگی و بررسی وضعیت باغ گیاه‌شناسی زاگرس خرم‌آباد که دوشنبه 7 بهمن‌ماه برگزار شد، اظهار داشتد: باغ گیاه‌شناسی زاگرس خرم‌آباد از طرح‌هایی است که تاکنون اقدامات خوبی در محیط آن انجام گرفته و پیشرفت قابل قبولی داشته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه هدف پرورش و احیا رستنی‌های منطقه زاگرس در این مرکز به‌عنوان کانون گیاهان بومی لرستان و مجموعه‌ای برای نمایش آن‌ها به عموم مردم است، عنوان کرد: در این مرکز انواع گیاهان و روییدنی‌های حوزه زاگرس و گیاهانی که در گذشته کشت می‌شده‌اند و اکنون کمیاب و نایاب شده‌اند، وجود دارد که نشان از اهمیت و نیاز به وجود چنین مجموعه‌ای بدیهی است.
عبداللهی خاطرنشان کرد: تکمیل این مجموعه اهدافی مانند رونق گردشگری، ایجاد اشتغال و ذخیره گیاهان محلی را دنبال دارد.
وی با بیان اینکه مجموعه باغ تحقیقات گیاه‌شناسی به‌عنوان قطب پژوهش و آموزش منابع طبیعی زاگرس در موضوعات آموزشی خواهد بود، گفت: باغ تحقیقات گیاه‌شناسی زاگرس یکی از کارهای ماندگار استان است.
عبداللهی ادامه داد: علاوه بر کاربردهای تحقیقاتی، گردشگری و اقتصادی می‌توان جنبه آموزشی این مجموعه را اصلی‌ترین کاربرد این مجموعه عنوان کرد.




باغ گیاه‌شناسی خرم‌آباد از کارهای ماندگار است



مطلب مرتبط:

گزارش تصویری: نمایشگاه گل‌های داوودی در باغ گیاه‌شناسی زاگرس خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 هاشم 1398-11-08 11:49
جالبه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا