یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس کل دادگستری لرستان گفت: جرایم و تخلفات انتخاباتی در کمترین زمان رسیدگی و برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.
محمد رزم روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شعب بازرسی، دادیاری، دادستانی، دادگاه کیفری ۲ و شعبه تجدیدنظر به صورت ویژه در قالب ستاد رسیدگی به تخلفات انتخاباتی اختصاص یافته است و قطعاً برخورد بسیار جدی با متخلفان انتخاباتی خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه کمیته رصد انتخاباتی در دادگستری‌ لرستان تشکیل شده است، افزود: این کمیته با مسوولیت مدیرکل بازرسی لرستان، دادستان مرکز استان و تعدادی از معاونین فعالیت خود را آغاز کرده است.
به گفته رزم، کمیته رصد، روزانه اخبار و اطلاعات انتخاباتی را از مجاری قانونی دریافت می‌کند و عملکرد مدیران را زیر نظر خواهند داشت.
وی تاکید کرد: با مدیرانی که از امکانات دولتی برای تبلیغ نامزدی خاص استفاده کنند در کمترین زمان ممکن برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.
 
فضای مجازی در لرستان رها شده است
رییس کل دادگستری لرستان با انتقاد از وضعیت فضای مجازی در استان گفت: فضای مجازی در استان به خصوص در چند شهرستان رها شده است.
رزم افزود: در این راستا شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اینترنتی، فضای مجازی فضای و سایبری در دادگستری لرستان تشکیل شده است که این شعبه در کمترین زمان با مدیران کانال های خبری و گروههای در شبکه های اجتماعی و رسانههای در مسیر تهدید، تخریب، تشویش اذهان عمومی، تحریک اشخاص و یا هر گونه تخلفات انتخاباتی اقدام نماید به صورت ویژه رسیدگی و متخلفان مجازات قانونی خواهند شد.
رییس دستگاه قضا در لرستان انتخابات را یکی از مولفه‌های مهم مردمسالاری دینی و احترام به افکار عمومی دانست و گفت: دستگاه دستگاه قضایی ضمن اعلام بی طرفی نسبت به به همه کاندیداها، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت حداکثری مردم حرکت می کند.
وی بیان کرد: امیدواریم در ۲ اسفند شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم و مردم عزیز با شور و شعور سیاسی خود اقتدار ملی کشورمان را درعرصه بین الملل نشان دهند و موجب ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی گردند.
رییس کل دادگستری لرستان افزود: با توجه به دستورالعمل صادره از سوی رییس قوه قضاییه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در مرکز استان و شهرستان های لرستان تشکیل شده است و این ستادها هر هفته با تشکیل جلسات تمام توان خود را جهت پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و برخورد با متخلفان انجام می دهد.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1398-11-06 01:31
باسلام وخسته نباشین لطف کنین بخشنامه های صادره از رییس قوه قضاییه در مورد محکومان مالی که اعسارشان ثابت شده وتوانایی پرداخت ندارند تا حصول گشایش فرصت دهند
نقل قول کردن
#2 شهروند 1398-11-06 22:20
آقای زم لطف کنید پیگیر خرید و فروش رای بشید چرا که بعضی ها بدون هیچ ترسی این کار رو انجام میدن.
در ضمن شهروندان سایر شهرها متعلق به همان شهر هستن لطفا مینی بوس مینی بوس شال و کلاه نکنن بیان خرم آباد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا