یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان


مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: به‌جز آزادراه خرم‌آباد - پل زال تمام محورها باز است.
به گزارش یافته، عباس شرفی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به‌رغم برف و کولاک طی شب گذشته و بامداد امروز تمام محورهای اصلی و شریانی به‌جز آزادراه خرم‌آباد پل زال باز هستند و تردد روان است.
وی افزود: در حال حاضر در جنوب استان شهرستان‌های کوهدشت محور بلوران، چگنی، خرم‌آباد و آزادراه خرم‌آباد پل زال و همچنین گردنه‌های ایواندر الشتر، گشور دلفان و گردنه رازان در محور خرم‌آباد بروجرد بارش برف گزارش شده است که به‌جز محور آزادراه مابقی محورهای اصلی و شریانی باز است.
شرفی بیان داشت: اکیداً به مردم توصیه می‌شود در این ایام سفر نکنند و اگر قصد سفر دارند حتماً تجهیزات ایمنی بخصوص زنجیر چرخ و همچنین لباس گرم و پتو همراه داشته باشند و با رعایت سرعت مطمئنه سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.
 
از سفرهای غیرضروری پرهیز کنید
مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری استان لرستان گفت: همه عوامل راهدار و بسیاری از نیروهای ستادی این مجموع در ۲۴ ساعت گذشته برای راهگشایی و کمک به رانندگان و مسافران در راه‌مانده در تلاش هستند.
 بابایی‌راد گفت: ریزش شدید برف در محورهای مواصلاتی استان موجب کندی تردد وسایل نقلیه شده که عوامل راهدار از روزهای گذشته به حالت آماده‌باش درآمده و با تمام تجهیزات و امکانات به نمک‌پاشی و ماسه‌پاشی جاده‌ها مشغول هستند.
 وی تصریح کرد: متاسفانه در برخی از محورها؛ برخی خودروهای سنگین به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و نبستن زنجیرچرخ موجب بروز مشکلاتی شده و در برخی نقاط باعث بسته‌شدن و یا کندی تردد شده‌اند.
بابایی‌راد اضافه کرد: عوامل راهداری ضمن کمک به رانندگان و مسافران جاده‌ای گرفتار در برف، در بستن زنجیرچرخ برای رانندگان و بازگشایی مسیر فعالیت دارند.
 وی از هم‌استانی‌ها خواست با توجه به تداوم بارش‌ها از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت لزوم در سفر، از همراه داشتن زنجیرچرخ، سالم بودن خودرو و سیستم گرمایشی خودرو و همراه داشتن وسایل ضروری مانند پتو، آب و آذوقه لازم اطمینان حاصل کنند.

به‌جز آزادراه خرم‌آباد - پل زال تمام محورها باز است/ از سفرهای غیرضروری پرهیز کنید

دیدگاه‌ها  

#1 ایرج 1398-11-03 13:37
متاسفم با این عملکرد آقایان.
اگر جاده باز بوده.
چرا هیچ اتوبوسی از خرم آباد به تهران حرکت نکرد و کنسل شده.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا