یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون دادگستری لرستان گفت: کارمندان دستگاه قضایی باید بر عملکرد و مراودات خود مراقبت نمایند و با توجه به تکالیف قانونی دستگاه و مراجع اداری بر کارمندان و ابواب‌جمعی خود، دادگستری استان نیز بر عملکرد کارمندان خود مراقبت و نظارت مستمری را اعمال خواهد نمود. به گزارش یافته، فیض‌الله شیرزادی معاون منابع انسانی دادگستری استان لرستان در جلسه توجیهی کارمندان جدیدالاستخدام دادگستری که در سالن جلسات اداره کل دادگستری استان برگزار شد ضمن ابراز خوشحالی از اینکه اعضای جدیدی که دارای تعهد و اخلاص هستند به مجموعه دادگستری افزوده‌شده‌اند، ابراز داشت: کارمندان دستگاه قضایی باید بر عملکرد و مراودات خود مراقبت نمایند و با توجه به تکالیف قانونی دستگاه و مراجع اداری بر کارمندان و ابواب‌جمعی خود، دادگستری استان نیز بر عملکرد کارمندان خود مراقبت و نظارت مستمری را اعمال خواهد نمود.
وی ضمن تأکید بر اینکه تمام تلاش ما باید این باشد که از حوزه صلاحیت و حیطه‌ی کاری و اختیارات خود خارج نشویم، گفت: ارتکاب برخی رفتارها که بعضاً واجد اوصاف کیفری است و اعمالی چون اخذ هدیه، رشوه، دخالت در امر قضا و ... ممنوع بوده و با مرتکبین در این زمینه‌ها، برخوردهای قاطع قانونی در پی خواهد داشت.
معاون منابع انسانی دادگستری استان با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از قوه قضاییه اظهار کرد: تحول ملموس و مشهود در این دستگاه مورد انتظار است و بدین منظور سند تحول دستگاه قضایی که مورد تأکید مقام معظم رهبری و نیز ریاست محترم قوه قضاییه می‌باشد، تهیه و تدوین ‌شده و برای نیل به اهداف موردنظر، به نیروهای جهادی، متعهد، متخصص، دلسوز و خدوم نیازمند است و در همین راستا حضرت آیت‌الله رئیسی دستور داده‌اند که از همه ظرفیت‌ها استفاده شود و دادگستری استان نیز در نظر دارد با انجام کار در خارج از ساعات اداری و در صورت ضرورت حتی در ایام تعطیل در اجرای سیاست‌های تحولی پیشگام و پیش‌قدم باشد.
شیرزادی با اشاره به اینکه نظم و انضباط در همه امور و سطوح مطالبه جدی ما از همکاران است، افزود: توقع و انتظار ما از همه همکاران و به‌ویژه نیروهای جدیدالورود آن است نظم و انضباط را در سرلوحه برنامه کاری خود قرار داده و از مقررات، آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه تبعیت نمایند.
معاون منابع انسانی دادگستری استان ضمن تأکید بر این مسئله که حفظ اسرار اداری، حفاظت گفتار و صیانت از اسناد و پرونده‌های حوزه متبوع بر همه کارکنان دستگاه قضایی واجب و لازم است و در صورت عدم رعایت این مورد برای آن مجازات‌های گوناگون اداری و بعضاً قضایی در نظر گرفته شده است.
ایشان افزود: تکریم ارباب‌رجوع و حفظ کرامت انسان که از او به‌عنوان خلیفه‌الله یاد می‌شود و ازجمله سیاست‌های اصلی و محورهای اصلی طرح تحول دستگاه قضایی محسوب و مورد تأکید مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه است، باید همگی خود را در هر شرایط و با هر جایگاهی مقید به رعایت این موضوع دانسته و در مقام عمل مجری این هدف والا و ارزشمند باشیم.
وی ضمن اشاره به اینکه در اجرای وظایف قانونی برای کارکنان در طول خدمت دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود و کارمندان دستگاه قضایی مکلف هستند در این کلاس‌ها شرکت نمایند، افزود: جهت ارتقاء شغلی همکاران دستورالعمل مشخصی تعریف‌شده و یکی از مبناهای ارتقای شغلی، دارا بودن ساعات آموزشی می‌باشد.
گفتنی است در پایان این جلسه کارکنان جدید الاستخدام سوگندنامه را قرائت و همگی بر پایبندی به آن تاکید کردند.

کارمندان دستگاه قضایی باید بر عملکرد و مراودات خود مراقبت نمایند

دیدگاه‌ها  

#1 امیر حقیقت پناه 1398-11-02 09:13
کی استخدام شدن؟؟ چطور؟؟ چی بود؟؟ چرا ما نشنیدیم؟؟؟
لطفا اطلاع رسانی گردد
نقل قول کردن
#2 شهروند ۱ 1398-11-02 17:37
سلام
وقتی حتی برای کار اداری هم به دادگاه ها مراجعه میکنی ، انگار که مجرمی ، و باید محاکمه شوید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا