یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس معتقد است که مدیریت صحیح هنگام بروز سوانح طبیعی، حلقه مفقوده مدیریت کشور است.
به گزارش یافته، محمدرضا ملکشاهی‌راد با انتقاد از عدم رسیدگی به مشکلات مردم سیل‌زده استان لرستان گفت: وضعیت استان لرستان بعد از سیل سال جاری با توجه به تعهداتی که مسئولان امر برای بازسازی این استان در نظر گرفته بودند، شرایط مناسبی را ندارد و با توجه به اینکه روزهای سردی را در حال سپری کردن هستیم، نیاز است که مسئولان اجرایی برای تغییر این شرایط فکری جدی همراه با عمل اتخاذ کنند.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به سیل بی‌سابقه‌ای که استان لرستان را در بر گرفت، باعث شد بسیاری از مناطق مسکونی و زیربنایی این استان دچار خسارات بسیار شدیدی شود، بنابراین مهم‌ترین مسئله در این خصوص حل مشکلات مسکن و زیربناهای استان است که باید با همتی بیشتر به این مشکلات رسیدگی شود.
این نماینده مجلس در دوره دهم افزود: متأسفانه با رسیدن فصل سرما، کمبود امکانات باعث افزایش مشکلات مردم در استان سیل‌زده لرستان شده و بسیاری از خرابی‌های ناشی از سیل، از جمله مسکن، راه‌های ارتباطی و پل‌ها، نیاز به بازسازی در سریع‌ترین زمان ممکن را دارد که وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو باید در انجام تعهدات خود تسریع ببخشند.
عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح هنگام بروز سوانح طبیعی، حلقه مفقوده مدیریت کشور است که باید اصلاح شود تا در زمان بروز سانحه‌ای غیرمترقبه بتوان با در نظر گرفتن تمامی عوامل و شرایط، از میزان خسارات احتمالی بشدت کاهش داده و هزینه‌ها را به‌تبع آن تقلیل بخشید.

انتقاد نماینده مردم خرم‌آباد از عدم رسیدگی به مشکلات سیل‌زدگان لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 مرتضی 1398-10-30 15:01
اینارو برید به اون بالادستیا بگید یه کاری برااین مردم بیچاره بکنن فقط شده حرف حرف پس عمل کو بیاتامن دوبرابر اینارو بنویسم وقتی کسی عمل نمی کنه چه فایده برای کی داری میگید اینارو
نقل قول کردن
#2 ایرج 1398-10-30 15:22
شما و سایر نمایندگان چه قدم مثبت و موثری داشته اید....
نقل قول کردن
#3 زیوداری 1398-10-30 17:58
چه عجب!!! الان نزدیک انتخابات یاد سیل زده ها افتادید؟
نقل قول کردن
#4 عبدی 1398-10-30 18:01
جناب ملکشاهی 8 سال نماینده بودی در مجلس ماحصل این سالها چی بوده؟ وجداناً چرا هتل پارک صخره‌ای و پروژه ونک پارک کیو و پلهایی که در سیل نابود شدند را درست نمیکنند
نقل قول کردن
#5 یار طبیعت 1398-11-01 09:38
قبل از سرما و ممکن سیل مجدد باید به فکر سیل زدگان افتاد نه الآن که نیاز به رای دارید
نقل قول کردن
#6 یار طبیعت 1398-11-01 09:43
به کشاورزانی که زمینهایشان کاملا سیل برده کمک نشد و آنهایی که زمین نداشتند ولی آشنا داشتند وامهای کلان دادند تورا بخدا دست به دلمان نزنید
نقل قول کردن
#7 سليماني 1398-11-01 10:44
امروزه درحاليكه که مردم در شرایط امنیتی و اقتصادی وخیمی به سر می برند و کشور نیز دچار کشمکش های انتخاباتی و تنش‏های داخلی قرار داره، نمایندگان مردم بجای چاره جویی در این راستا، طرحی را به تصویب رسانده اند که مطابق با آن، به نمایندگان حتي پس از دوران وکالت و به فرض ناکامی دوباره شان به عنوان نماینده مردم، امتیازات و مصئونیت های ویژه ای می دهد که با هیچ منطقی سازگار نبوده و قابل توجیه نيست. متاسفانه باید گفت که این اقدام اعضای مجلس نمایندگان جز روحیه انحصار طلبی، افزون خواهی و جدایی شان از مردم را به صورت آشکار ميكنه.پس كي به مسائل داخلي شهر رسيدگي ميشه اندك دغدغه اي هست؟
نقل قول کردن
#8 سالاري 1398-11-01 10:47
مشكلات اين شهر ديگه از كهنگي چيزي فراتر رفته كدام دوره تونستن مشكلاتيكه چند دوره قبل بوده رو با افتخار بگن حل شد.
نقل قول کردن
#9 چگنی 1398-11-03 21:57
به نقل از سالاري:
مشكلات اين شهر ديگه از كهنگي چيزي فراتر رفته كدام دوره تونستن مشكلاتيكه چند دوره قبل بوده رو با افتخار بگن حل شد.

احسنت یکسال از سیل گذشته تازه بخاطر خودشون اومدن مصاحبه میکنند
نقل قول کردن
#10 ن حسنوند 1398-11-04 14:31
وقت رای و وقت شعر و شاعری
همه اش شاعر در محدوده لرستان و وقت انتخابات
چرا صدایتان و عملتان جناب نماینده در تصمیمات کشوری برای سامان لرستان شنیده نمی شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا