یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راه استان لرستان گفت: بر اثر رانش زمین یک دهنه پل در جاده جدید خرم‌آباد - بروجرد تخریب شد و این مسیر تا اطلاع ثانونی مسدود است.
سرهنگ مصطفی دالوند در گفت‌وگو با تسنیم، از مسدودی جاده جدید خرم‌آباد - بروجرد خبر داد و اظهار داشت: پل ارتباطی جاده‌ای که امسال بر اثر وقوع سیل تخریب شد، خراب شده است.
وی با بیان اینکه این مسیر مجدد تخریب شده است افزود: لاین رفت خرم‌آباد - بروجرد تاکنون قطع و تردد در جاده قدیم انجام می‌شد ولی جاده برگشت بروجرد - خرم‌آباد همان جاده بود که امروز به‌دلیل رانش تخریب شد.
رئیس پلیس راه استان لرستان عنوان کرد: فعلا تا جاده جدید بازسازی می‌شود تردد در جاده قدیم انجام می‌گیرد، جاده قدیم نیز تا ظهر امروز آماده عبور وسایل نقلیه می‌شود.
وی بیان کرد: از آنجا که پل جاده جدید خرم‌آباد- بروجرد تخریب شده تا اطلاع ثانوی و بازسازی جاده این مسیر مسدود است.


دیدگاه‌ها  

#1 علی 1398-10-26 12:25
این هم از جاده سازی ...
نقل قول کردن
#2 مهران 1398-10-26 16:15
کارای اجرایمون شده حکایت ضرب المثلمون که میگه حاست پتشو پاک بکه زه چششو در اوورد!!!حالا مدت یک ساله میخواستن لاین رفت رو ترمیم کنن لاین برگش جاده رو هم دچار رانش کردن و گرفتاری ملت بیشتر.فقط خدا خودش به دادمون برسه وگرنه......
نقل قول کردن
#3 بهروز 1398-10-26 22:02
شاهکار دستگاه نظارت و پیمانکاران راه و شهرسازی : تخریب پل کاکارضا در سال 98 و جانباختن پنج نفر از هموطنان عزیزمان ، تخریب پل تقاطع شصت متری ( آیت ..کمالوند و اکنون نیز تخریب جاده اصلی خرم آباد بروجرد ، طول عمر این پروژه ها از ده سال نگذشته !! ، دستگاههای نظارتی از شورای فنی ، اداره کل بازرسی استان ، دیوان محاسبات و دادستان بعنوان مدعی العموم حق دارند ورود کنند و از زوایای مختلف اعم از طرمطالعات و طراحی ، محاسبات و اجرایی یقه مقصرین را گرفته وتا مقصرین پاسخگوی خسارات وارده باشند. حتی کنترل صورت وضعیت های پرداختی به مشاورین و پیمانکاران .
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1398-10-27 07:53
پشت سر هم ویرانی-تلفات-گر انی در این کشور نظارت مفهومی ندارد.
نقل قول کردن
#5 علی 1398-10-28 09:17
علی برکت الله :D :D :D :lol:
نقل قول کردن
#6 رشنو 1398-10-30 20:21
چرا مسئولان نظارت ندارند؟ چرا زیرساخت لرستان ضعیف است؟ الان پل کمالوند خرم‌آباد یکسال پس از سیل هنوز مسدود است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا