یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار کوهدشت اخراج کارگران شهرداری این شهر را تکذیب کرد و گفت: تاکنون هیچ‌ کدام از نیروهای اخراجی در زمان شهردار سابق را نه به‌کارگیری و نه اخراج کرده‌ام. به گزارش تسنیم، در روزهای اخیر بیانیه‌ای از سوی کارگران اخراجی شهرداری این شهر در فضای مجازی منتشر شده که در آن کارگرانی که در بخش‌های خدمات شهری، فضای سبز، عمران و اجراییات شهرداری مشغول به‌کار بوده نسبت به اخراج خود گلایه و اعتراض دارند.
در این بیانیه آمده‌ است که شهرداری بیش از شصت‌ نیرویی که قبلاً به‌دستور شهردار وقت اخراج و مجدد با دستور همان شهردار به‌کارگیری شدند را اخراج کرده‌ است.
موسی طولابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفته‌ است در زمان شهردار سابق 64 نفر از نیروهای شرکت طرف قرارداد شهرداری کوهدشت اخراج و پس‌ از آن تعدادی از این نیروها دوباره به‌کارگیری شدند که در رابطه با قانونی یا غیرقانونی‌ بودن این اقدام بنده پاسخگو نیستم چون در زمان مسئولیت این‌جانب این اتفاق رخ نداده‌ است.
شهردار کوهدشت می‌گوید از زمانی که به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب شده‌ام تاکنون هیچ‌کدام از نیروهای اخراجی در زمان شهردار سابق را به‌کارگیری نکرده‌ام.
به گفته طولابی کارگرانی که مدعی اخراج از شهرداری کوهدشت هستند با ارائه اسناد و مدارک به این نهاد مراجعه کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا