یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پنجمین جلسه مشترک ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان به ریاست دکتر ثمینی و با حضور فرمانداران و اعضاء این ستاد برگزار شد.
به گزارش یافته، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: این جلسه با موضوع بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌ها، آمادگی و همچنین بررسی مشکلات حوزه‌های انتخابیه سطح استان و گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط فرمانداران و سایر اعضای ستاد انتخابات استان برگزار شد که فرمانداران مشکلات خود را در تأمین نیروی انسانی، تعمیر و تأمین خودرو، هزینه‌ها و مسائلی از این دست برشمردند و تصمیمات مقتضی با این مسائل در ادامه اتخاذ شد.
 ثمینی با اشاره به الکترونیکی بودن احراز هویت‌ها در این دوره از انتخابات گفت: با توجه به الکترونیکی بودن احراز هویت رأی‌دهندگان در روز انتخابات، شعب اخذ رأی حتی‌الامکان در مکان‌هایی که آنتن دهی مناسب دارند، قرار داده شوند.
ثمینی در خصوص کاربران فناوری اطلاعات مستقر در شعب اخذ رأی بیان داشت: فرمانداران، مسئولین فناوری اطلاعات و کاربران رایانه را از افراد متخصص و آگاه به کار انتخاب کنند و در صورت لزوم با توجه به زمان باقیمانده تا روز انتخابات، آموزش‌های لازم را برای آن‌ها در نظر گیرند تا از بروز هر گونه مشکل در روز اخذ رأی پیشگیری گردد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خطاب به فرمانداران اظهار داشت: شما نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها بوده و بر اساس قانون و سیاست‌گذاری‌های انجام شده امورات را ساماندهی کنید. بازرسی‌ها از شعب اخذ رأی نیز حتماً توسط فرمانداران یا معاونین همراه با کارشناسان زبده انجام پذیرد و به مطالبات مردم در حوزه انتخابیه نیز رسیدگی شود تا از بروز هر گونه مشکل پیشگیری گردد.
ثمینی در رابطه با اطلاع‌رسانی اخبار انتخاباتی عنوان کرد: واحدهای روابط عمومی سطح استان با روابط عمومی استانداری به‌عنوان کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات همکاری داشته باشند و اخبار فعالیت‌های انتخاباتی خود را به این کمیته ارسال کنند. در صورت نیاز جلسه‌ای با هدف همدلی و تعامل میان روابط عمومی‌های استان در محل استانداری تشکیل و در آن تبادل‌نظر و هم‌افزایی صورت گیرد.
وی ضمن اشاره به خودداری از هر گونه طرح شکایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: در صورت بروز هر گونه مشکلی با خبرنگاران دارای مجوز، از طرح شکایت در محاکم قضایی بر علیه آنان خودداری و موضوع را به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به‌عنوان رئیس شورای اطلاع‌رسانی ارسال نمایید تا در کمیته‌ای که به همین منظور تشکیل خواهد شد، به آن رسیدگی شود. از طرف دیگر با افراد خاطی و بدون مجوز که قصد تخریب و شبهه افکنی در فضای انتخاباتی را دارند به صورت قانونی برخورد کنید و اجازه هیچ اقدامی که آرامش و امنیت انتخابات را خدشه‌دار می‌سازد، ندهید.
دکتر ثمینی در پایان ضمن تأکید به اعضای ستاد، بر ممنوعیت هر گونه استفاده از امکانات و منابع دولتی به منظور طرفداری از فرد یا افراد خاصی در انتخابات، افزود: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری دولتی در راستای رعایت اصل بی‌طرفی، فضای سالم برای حضور آزادانه مردم در انتخابات را فراهم سازند.
وی تأکید کرد: نباید موجب بی‌اعتمادی مردم به برگزاری انتخابات سالم و قانونمند شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 امیر مریدیان 1398-10-17 11:45
انتخابات سالم دغدغه مردم خیر خواه نظام است مهم نیست چه کسی برنده این انتخابات بشه مهمتر از همهاین است انتخاباتی سالم بر گزار و افراد به غیردر آن دخالت نداشته باشند
نقل قول کردن
#2 محمد امرایی 1398-10-17 21:33
کاملا"همین گونه است که هم استانی عزیزمان به خوبی به آناشاره داشته اند خاطره بد و پا ک نشدنی انتخابات کوهدشت نه تنهابرای کوهدشت بلکه استان و در نهایت کشور مان پاک شدنی نخواهدبود امیدواریم تکرار نشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا