یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

چند روز است که در فراق ناباورانه عزیزی اشک می‌ریزیم که همه وجودش را وقف دفاع از ملت کرد و سربازی از ولایت...
در تهران محشری به پا بود که عده‌ای گفتند در تاریخ بشریت بی‌نظیر بوده. برای بدرقه و خون‌خواهی قاسم شهید ما، همه آمده بودند، از هر قشر و طبقه و سلیقه‌ای ...همه اشک ریختند و حسرت خوردند ...ازاین‌پس ما می‌مانیم و قصه‌های حاج قاسم ... ما می‌مانیم و یک دنیا حسرت ...و شاید شهادت این بزرگ‌مرد تاریخ را تحت تأثیر خود قرار دهد ...اما در لابلای این گریه‌ها ای‌کاش معرفت پیدا کنیم به منش و تفکر مردی که داغی بزرگ بر دل میلیون‌ها انسان آزاده در جهان نهاد.
حاج قاسم قصه ما هیچ‌گاه وارد بازی‌های بچه‌گانه سیاسی نشد و عمل کرد به آنچه مقتدایش می‌گفت ...حاج قاسم شهید ما خوب دریافته بود که این چنددستگی‌ها و قطب سازی‌ها کار استکبار است و ریشه در تاریخ دارد ... خوب می‌دانست که چپ و راست در راستای منافع کسانی تنظیم شده که هرگز دل در گرو ملت ندارند و تنها به منافع خود می‌اندیشند.
بیزار بود از خط‌کشی‌ها و افتراق‌های خودساخته‌ای که میان فرزندان این ملت به وجود آمده است.
عمل می‌کرد به منویات مولا و مقتدایش و هرگز گامی پس‌وپیش و تندتر و کندتر از ولی‌اش برنداشت.
خوب می‌دانست جناح‌بندی‌های سیاسی چه استعدادهایی را زیر چرخ خود له کرد و چه بی استعدادهایی بی‌لیاقتی را بر مسندهای قدرت نشاند.
حاج قاسم قصه ما خوب حساب اختلاف‌سلیقه را از براندازان بد طینت جدا کرده بود و همین بود که دیروز همه دلسوزان ایران داغدار سرباز وطن بودند.
چه خوب گفت دختر سردار بزرگ که هر کجا در دنیا خونی به ناحق ریخته می‌شد حاج قاسم به خونخواهی بپا می‌خواست و نه‌تنها به حرف بلکه عمل می‌کرد و اینک نوبت ماست تا خون‌خواه خون به‌ناحق ریخته شده قاسم عزیزمان باشیم.
چه شادبودیم آن لحظه که خبر پایان داعش را از زبان مالک اشتر علی شنیدیم...و چه سخت گذشت آن لحظه که اشک‌های علی را بر قامت اربا اربای قاسم شهیدش دیدیم و دل‌تنگ شدیم
بشنویم پیام حاج قاسم را ...
حساب اختلاف‌سلیقه را از براندازان جدا کنیم و در این موقعیت حساس دست‌به‌دست هم دهیم و نه‌تنها خونخواه حاج قاسم و یارانش که مطالبه گر ظلم‌هایی باشیم که استکبار سالیان سال است بر ما روا داشته است ...
هر زمان خدای بزرگ قربانی بزرگ می‌گیرد به دنبال آن اتفاقات بزرگی رقم می‌خورد و از خدا بخواهیم این اتفاق بزرگ وحدت مردم ما و نابودی استکبار جهانی باشد
گام‌به‌گام و نفس به نفس هم‌پیمان با شهدا گوش و دل به‌فرمان پیر و مقتدایمان می‌سپاریم و به‌سوی ظهور حرکت می‌کنیم.
حاج قاسم اینک ما می‌مانیم و غم فراقت، ما می‌مانیم و یادگاری‌هایت، ما می‌مانیم و آرزوهایت ... پس کمک کن تا پیامت را بشنویم ...کمک کن تا شرمسار اشک‌های فرزندان شهیدان که با شهادت تو دوباره یتیم شدند نشویم.
کمک کن تا شرمسار مادران و پدران شهید نشویم ...کمک کن تا شرمنده اشک‌های سید علی نشویم ... کمک کن تا شرمسار خودمان نشویم ...کمک کن تا آدم شویم.
ان شا الله
بهنام گودرزی

دیدگاه‌ها  

#1 علی مصفا 1398-10-25 21:55
واقعا عالی بود این متن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا