یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 میزگرد تاثیر رسانه بر افزایش مشارکت اقشار مختلف جامعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی روز شنبه با حضور کارشناسان و فعالان رسانه‌ای در دفتر ایرنا خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش ایرنا، این میزگرد باهدف بررسی نقش رسانه‌ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان برگزار شد و ابوذر بابایی زاده، رضا طولابی، سعید سرشار، عباس دارایی و محدثه مقدم از کارشناسان حوزه رسانه در آن حضور داشتند.
کارشناسان در این میزگرد معتقدند رسانه‌های مکتوب، دیداری، شنیداری و برخط هرکدام تأثیر قابل‌توجهی در تعیین مشارکت مردم داشته و جامعه با آگاهی و اطلاع‌رسانی صحیح از طریق رسانه‌ها می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.
آن‌ها بر این باورند که با فضاسازی رسانه‌ای همچنین اطلاع‌رسانی دقیق، باید فضای باز سیاسی را در چارچوب‌های مشخص نظام اسلامی برای مردم و مشارکت در انتخابات فراهم کرد.
مشروح این میزگرد به‌زودی در ایرنا لرستان منتشر می‌شود.
در این دوره از انتخابات ۴۰۸ داوطلب در هفت حوزه انتخابیه لرستان ثبت‌نام کردند که ۱۴ نفر آن‌ها قبل از اعلام نظر هیات های اجرایی و اعلام صلاحیت‌ها استعفا دادند.
تعداد داوطلبان تائید صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی ۳۶۸ نفر و تعداد داوطلبان رد صلاحیت شده ۲۶ نفر است و پس از اعلام نظر هیات‌های اجرایی ۶ نفر دیگر نیز انصراف دادند.
لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد.
رضا طولابی به نمایندگی از پایگاه خبری یافته در این میزگرد حضور داشت.




ایرنا برگزار کرد: میزگرد رسانه و افزایش مشارکت انتخاباتی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا