یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یک روزنامه‌نگار به عنوان رئیس هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان انتخاب شد.
به گزارش یافته، جلسه انتخاب هیات مدیره دوره چهارم کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در محل کانون تشکیل و با اکثریت آرا حجت والیزاده به عنوان رئیس هیات مدیره، محمد سپهوند به عنوان نایب رئیس هیات مدیره و حسن آذری به عنوان خزانه‌دار هیات انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش پنج‌شنبه ۱۴ آذرماه سال جاری مجمع عمومی کانون کارشناسان رسمی دادگستری در محل تالار بهشت تشکیل و به دلیل خاتمه یافتن مأموریت ۴ ساله هیات مدیره دوره سوم کانون رای گیری برای انتخاب چهارمین دوره هیات مدیره کانون لرستان صورت پذیرفت.
از میان داوطلبین علی حیدر عبدی پور با ۱۹۵ رأی، حجت والی زاده با ۱۵۶ رأی، حسن آذری با ۱۳۲ رأی، آرش سیف با ۱۰۸ رأی و محمد سپهوند با ۱۰۵ رأی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و حسین قادر یگانه با ۹۸ رأی و علی رجبی با ۹۶ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره کانون انتخاب گردیدند.
همچنین سید جواد خالقیان با ۱۵۷ رای به عنوان دادستان انتظامی و سید ظهیرالدین شاهرخی با ۱۹۵ رأی و سید جلال‌الدین طاهری با ۱۱۱ رای به عنوان بازرسین کانون کارشناسان دادگستری لرستان انتخاب شدند .
حجت واليزادهپس از آن در تاریخ دوشنبه مورخ نهم دی‌ماه جلسه هیات مدیره دوره چهارم در محل کانون تشکیل و با اکثریت آرا حجت والیزاده به عنوان رئیس هیات مدیره، محمد سپهوند به عنوان نایب رئیس هیات مدیره و حسن آذری به‌عنوان خزانه‌دار هیات انتخاب شدند.
حجت والی زاده از فعالین حوزه رسانه و صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری ایوار می‌باشد.
 وی همچنین عضو خانه مطبوعات لرستان بوده و حال حاضر رئیس امور مالیاتی خرم‌آباد است.

انتخاب یک روزنامه‌نگار به‌عنوان رئیس هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 اکبریان 1398-10-14 15:05
سلام باآرزوی موفقیت برای جناب آقای والیزاده.
نقل قول کردن
#2 امیر رضاپناه 1398-10-14 16:54
با سلام و عرض تبریک به آقای حجت والیزاده و دیگر منتخبین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا